Iranian Agriculture News Agency

کارگاه آموزشی بهره وری آب در شهرستان سیرجان برگزار شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت: در راستای تشویق و ترغیب بهره برداران به استفاده از روشهای نوین آبیاری و صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی همچنین با هدف گردهمایی و تبادل تجربیات مددکاران و تسهیلگران وتوسعه کشاورزی پایدار ، یک دوره کارگاه آموزشی با عنوان شیوه های افزایش بهره وری آب و گردهمایی تبادل تجربیات مددکاران ترویجی و تسهیلگران زن روستایی بصورت هم زمان و با همکاری مدیریت هماهنگی ترویج استان در محل سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.

کارگاه آموزشی بهره وری آب در شهرستان سیرجان برگزار شد

بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، محمود آبادی گفت: در این گردهمایی حدود 86 نفر از مددکاران و تسهیلگران این شهرستان حضور داشتند.

وی تصریح کرد: مدرس کارگاه، در خصوص وظایف مددکاران و تسهیلگران و ارتباط مستمر و مداوم آنان با کارشناسان ترویج مراکز جهاد کشاورزی و نقش آنان در پیشبرد اهداف کشاورزی روستای محل سکونت خود توضیحات لازم را ارائه داد.

محمودآبادی خاطرنشان کرد: در این کارگاه در خصوص مزایای استفاده از روشهای نوین آبیاری از جمله قطره ای و زیر سطحی توضیحاتی داده و آماری از وضعیت منابع آبی شهرستان و اجرای طرحهای آبیاری زیر سطحی و قطره ای در سطح شهرستان اعلام شد.

وی اظهار داشت: در پایان مددکاران و تسهیلگران به تبادل نظر و انتقال تجربیات به همدیگر  پرداخته و مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید