Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب شد

طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجه الاسلام و المسلمین قاسمی زاده راوری به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، این مراسم با حضور حضرت حجه الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده معظم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان وحجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی مسئول امور استانهای نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، رئیس ومعاونین ومدیران سازمان جهاد کشاورزی استان ومدیران کل ادارات تابعه در روز پنجشنبه 17/11/98 ساعت 9 صبح در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان  برگزار شد.

 حجه الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آدمی روزی یک سمت و پستی در دست می گیرد و یک روزی هم باید با آن تودیع کند اما مهم این است وقتی آدم چیزی را در دست می گیرد چه جایگاهی وجود دارد و وقتی تحویل می دهد چه می خواهد تحویل دهد؟ و از همه مهم تر این است در پیشگاه خدا چقدر می تواند از مسئولیتی که داشته است دفاع کند؟

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: حجت الاسلام قاسمی زاده که نزدیک 2 سال با ایشان کار کردم، بسیار امین واهل تعامل و فردی است که در هرجایگاهی ماموریت ها را توجه داردخوب می شناسد و انصافا'' اهل اخلاق و دیانت است و قبل از این در شورای سیاستگزاری ائمه جمعه بوده است و حجت الاسلام ایمانی تبار نیز چهره ای مخلص که مراتب اخلاقی را در حوزه های مختلف رعایت می کرد لذا امیدورام این تغییر و تحولی که اتفاق افتاده خیر و برکت به دنبال داشته باشد و از تجربیات حجت الاسلام ایمانی تبار بهره گرفته شود.

در این مراسم عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: خوشبختانه این سازمان در موضوعات معنوی همیشه سرآمد بوده ودر مواردی که از سوی دستگاههای ذی ربط سنجش می شود معمولا جزء بهترین ها بوده است وان شا الله خواهد بود.

حجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی مسئول امور استانهای نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه حوزه نمایندگی ولی فقیه در کنار کارشناسان و همراه با آنها به سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اندیشیده وزمینه ترویج آن را فراهم می کند،گفت: تبیین ونشرمعارف اسلامی وترویج شعائردینی ازجمله اقامه نماز، احیاء زکات ، عفاف وحجاب ، امربه معروف ونهی ازمنکر، ستاد عتبات وعالیات ، تبیین شعار  سال ، نظارت دائمی وموثربرذبح شرعی، آموزش قرآن ، سیره معصومین وتوجه به ترویج فرهنگ شهادت وایثار  به ویژه تکریم خانواده های شهداو... از جمله وظایف ماست که تاکنون در استان کرمان بنحو مطلوب انجام شده  ودر آینده نیز امید است به بهترین شیوه انجام شود.

حجه الاسلام علی ایمانی تبار در این مراسم با تاکید بر اهمیت توجه به شهدا و خانواده های شهدا، گفت: هر وقت که ما به دیدار خانواده شهدا می رفتیم در حقیقت قوت قلب پیدا می کردیم و همچنین تصویر شهدا به ما قوت قلب می داد.

 نماینده سابق ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان افزود: در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر نیز کارهای زیادی شد.

 وی با بیان اینکه به کمک دامپزشکی و ناظرین ذبح شرعی،  تحول عظیمی در غذای حلال شد، گفت: در دوره ای در برخی مغازه ها حرام علنی فروش می رفت و امروز می توانم بگویم اگر یک مورد و آن هم تلاش در جهت تامین وتوزیع غذای حلال حاصل تلاش من در مدت خدمت باشد، کفایت می کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید