Iranian Agriculture News Agency

خدمات رایگان به دامداران منطقه شهربابک در دهه فجر

مدیر جهاد کشاورزی شهربابک گفت : یکی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی حمایت از محرومین و گسترش خدمات رسانی به مناطق محروم است بنابراین به مناسبت دهه فجر، دامداران شهرستان شهربابک از خدمات رایگان بهره مند می شوند.

خدمات رایگان به دامداران منطقه شهربابک در دهه فجر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، فراشه تصریح کرد: علاوه بر ویزیت رایگان دام ها توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی  طی روزهای 15 و 17 بهمن، واکسیناسیون رایگان دامهای منطقه علیه بیماریهای مختلف دامی از جمله تب برفکی ، آبله گوسفندی و نیوکاسل طیور بومی انجام می گیرد و همچنین  سم پاشی رایگان جایگاه و دام های مناطق مسینان نیز به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان صورت می گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهربابک گفت : با رعایت اصل پیشگیری مقدم بر درمان دامداران با اکیپهای دامپزشکی همکاری کرده و دامهای خود را علیه بیماری‌های مختلف دامی واکسینه کنند.

وی افزود: همچنین بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بازدید از کارخانجات خوراک دام ، مراکز عرضه فرآورده های خام دامی ، کارخانه شیر ، رستوران ها و کبابی ها ، داروخانه و مراکز درمانی و مایه کوبی دامپزشکی تشدید می یابد.

وی گفت: برگزاری کلاس های آموزشی و ترویجی با موضوع بیماریهای مشترک در گروههای هدف روستاهای خبر و بنه یکه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این ایام است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید