Iranian Agriculture News Agency

در شهرستان نرماشیر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 11 طرح کشاورزی و دامپروری در دهه فجر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت: در دهه فجر یازده طرح با هزینه کرد اعتباری قریب به 79 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

بهره‌برداری از 11 طرح کشاورزی و دامپروری در دهه فجر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، رخشان تصریح کرد: 11 طرح شامل یک طرح آبیاری کم فشار، یک طرح انتقال آب، هفت واحد گلخانه، یک واحد گاوداری، یک واحد سردخانه و بسته بندی خرما است.

رخشان خاطر نشان کرد: طرح آبیاری کم فشار در سطح51 هکتار و با هزینه کرد اعتبار کل 3800 میلیون ریال که 3000 میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا شده است.

وی افزود: از دیگر طرح های اجرا شده آب و خاک، کانال انتقال آب به طول 500 متر با هزینه کرد اعتبار دولتی 360 میلیون ریال است که در این هفته به بهره برداری می رسد.

رخشان خاطرنشان کرد: در این ایام هفت گلخانه در مجتمع گلخانه ای قناد  در سطح 47000 مترمربع و تولید سالانه 930 تن گوجه با هزینه کرد 110 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین یک طرح گاوداری شیری با ظرفیت 19 راس و هزینه کرد 1800 میلیون ریال در این ایام به بهره بردرای می رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر خاطر نشان کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر یک واحد سردخانه و بسته بندی خرما در سطح 1300 مترمربع و ظرفیت 10 تن با هزینه کرد 30 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید