Iranian Agriculture News Agency

مراسم عزاداری مردم شهرستان رابر در فراق سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

حضور مردم مومن و ولایت مدار شهرستان رابر در مسجد صاحب الزمان در سوگ شهادت سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه راه سردار در مبارزه با استکبار و نابودی ظالمان ادامه خواهد یافت.

مراسم عزاداری مردم شهرستان رابر در فراق سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، حجت الاسلام علی ایمانی تبارمسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در مسجد صاحب الزمان شهرستان رابر با بیان اینکه پرچم سردار سلیمانی به دست شاگردان او برافراشته خواهد ماند.

 وی گفت: سردار قاسم سلیمانی یک شخصیت جهانی بود و مستضعفان جهان او را دوست داشتند، نتیجه شهادت وی نابودی ریشه ظلم و جبارین در منطقه است.

ایمانی تبار افزود:در باب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی میتوان گفت ایشان با خضوع فروتنی همیشه می گفت من هیچ لقبی هیچ عنوانی نمیخواهم من  سرباز ولایت و سرباز اسلام و سرباز این کشور هستم و روی سنگ قبرم بنویسید سرباز سلیمانی ، امروز او اسطوره جهان اسلام و همه مسلمین است و شما مردم شهرستان رابر به خودتان ببالید و شکر خدا را بکنید که چنین عظمت و چنین اسطوره ای در این شهر و دیار هست.  

وی با بیان اینکه پیوند خون شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نشان دهنده پیوند عمیق میان ایران و عراق خواهد بود افزود: ایران و عراق قطعا در کنار یکدیگر خواهند بود و این جریان دارای افق روشنی است که در آینده نزدیک شاهد پیروزی نهایی این جبهه خواهیم بود.وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را به یک جریان تبدیل کرد اظهار کرد: قطعا این جریان هر روز قوی تر شده و دیگر خاموش نخواهد شد و خون شهید قاسم سلیمانی بهترین گواهی است که این جریان، جریانی قدرتمند خواهد بود.

 در ادامه حجت الاسلام ایمانی تبار با همراهی کریمقاسمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رابر با حضور در روستای قنات ملک زادگاه شهید سپهبد سلیمانی با جمعی از مردم روستا دیدار کردند و در پایان به منظور پاسداشت مقام والای شهدا به دیدار پدر شهیدان فیروزی رفتند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید