Iranian Agriculture News Agency

دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران یک وظیفه است

شهدا و جانبازان از هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند.

دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران یک وظیفه است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیر امور ایثار گران و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، با جانباز 70% غلامرضا ضیاءالدینی و خانواده بزرگوار ایشان دیدار شد.

در این دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.

وی با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

در این دیدار حسینی، مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری گفت: همسران و جانبازان، پرستاران سه شیفته ای هستند که شاهد آلام و درد و رنج عزیز ترین کسان  خود هستند

وی افزود: ایثارگری همسران جانبازان را با هیچ چیزی نمی توان جبران کرد و فقط خداوند قادر متعال می تواند اجر آنها را عنایت نماید.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید