Iranian Agriculture News Agency

در آخرین روز از هفته پدافند غیرعامل؛

مانور میدانی مقابله با مگس میوه مدیترانه ای در شهداد برگزار شد

در آخرین روز هفته پدافند غیرعامل مانور میدانی مقابله با مگس میوه مدیترانه ای در اندوهجرد شهداد با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مدیر حفظ نباتات و مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی، مسئولین محلی، کشاورزان و دانش آموزان یکی از هنرستانهای این بخش در یکی از باغات مرکبات منطقه اندوهجرد شهداد برگزار شد.

مانور میدانی مقابله با مگس میوه مدیترانه ای در شهداد برگزار  شد

به گزارش خبرنگار ایانا دراستان کرمان، در این مانور ابتدا امام جمعه اندوهجرد در خصوص پدافند غیرعامل و لزوم آمادگی برای مقابله با تهدیدات غیرجنگی بیاناتی را بیان کرد.

حجه الاسلام ایمانی تبار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در این مانور از ترفند دشمنان در مقابله با نظام اسلامی اشاره و لزوم بصیرت و آمادگی همگان در مقابله با تهدیدات که بعضا نامرئی هستند و خسارات زیادی را به بار می آورند، توصیه کرد.

در ادامه کارشناسان در خصوص مگس مدیترانه ای توضیحات لازم را ارائه دادندو کشاورزان و دانش آموزان شرکت کننده در این مانور با این آفت و خسارتهای وارده به محصولات کشاورزی آشنا شدند و در پایان به سوالات آنان پاسخ داده شد. 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید