Iranian Agriculture News Agency

رئیس ستاد اربعین سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان عنوان کرد:

کمک 760 میلیونی کارکنان جهاد کشاورزی استان کرمان به موکب های اربعین

رئیس ستاد اربعین سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، از کمک 760 میلیون ریالی کارکنان این سازمان، ادارات و شرکت های تابعه به موکب های اربعین وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

کمک 760 میلیونی کارکنان جهاد کشاورزی استان کرمان به موکب های اربعین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، علی ایمانی تبار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و رئیس ستاد اربعین این سازمان گفت: خداوند در قرآن می گوید ما از آسمان شفا فرستادیم یکی از دستوراتی که در قرآن آمده که موجب شفا نیز هست نماز است. همچنین روزه صداقت و راست کرداری و راست گفتاری نیز شفا هستند که در قرآن بر آنها تاکید شده است.

ایمانی تبار افزود:همچنین خداوند در قران بر بودن با اهل بیت تاکید دارد  اجر رسالت را محبت اهل بیت می داند پس یکی از شفاها در کنار اهل بیت بودن است

رئیس ستاد اربعین سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: حرکت دشمن شکن راهپیمایی اربعین نیز یک شفا هست برای جهان اسلام و بلکه برای تمام جهانیان نیز شفاست و این حرکت عظیم موجب عزت و عظمت اسلام بویژه تشیع می باشد.

علی ایمانی تبار افزود: با پیگیریهای ستاد اربعین سازمان جهادکشاورزی استان کرمان، مبلغ 760  میلیون ریال از مجموعه جهاد کشاورزی ادارات وابسته  و مجموعه های مرتبط جمع آوری و در دو مرحله به حساب موکب وزارت جهاد کشاورزی واریز گردیده است

وی افزود: اقلام غیر نقدی زیادی نیز در مجموعه تحت پوشش سازمان جهاد کشاورزی به موکب های اربعین اهدا ء شده است که در یک قلم بیش از 4 تن شکر به یکی از موکب ها اهداء شده است.

رئیس ستاد اربعین سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: همچنین یک مجموعه مرغداری بیش از  4000 قطعه مرغ به موکب های اربعین اهداء نموده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید