Iranian Agriculture News Agency

نشست زکات در بخش گلباف کرمان برگزار شد

با حضور حجت الاسلام والمسلمین ایمانی تبار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، همایش زکات در مرکز جهاد کشاورزی گلباف شهرستان کرمان برگزار گردید.

نشست زکات در بخش گلباف کرمان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین ایمانی تبار با بیان اینکه زکات کلید برکت و بیمه کردن مال است، به اهمیت و جایگاه زکات و اثرات معنوی آن در زندگی انسان­ها پرداخته و افزود:  زکات حق محرومین است و فرهنگ زکات باید عمومی شود تا علاوه بر برکات آن در زندگی شخصی افراد، اثرات آن در بهبود زندگی اجتماعی و ریشه کن کردن فقر نمایان شود.

 در ادامه ایشان از تشکیل ستاد هماهنگی اربعین حسینی به منظور پذیراییاز کاروان­های پیاده اربعین در سازمان جهاد کشاورزی کرمان خبر داد و این پیاده روی را علاوه بر ابراز عشق و علاقه مسلمانان به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، نماد وحدت مسلمانان و در برگیرنده اثرات فرهنگی دانست.

 وی افزود با توجه به اینکه موکب هایی توسط وزرات جهاد کشاورزی در عراق ایجاد شده است، بهره برداران و تولید کنندگان گلباف می­توانند جهت شرکت در ثواب زائرین اربعین حسینی کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مراکز جهاد کشاورزی تحویل تا به موکب های جهاد کشاورزی در مسیر راهپیمایی اربعین اهداء گردد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید