Iranian Agriculture News Agency

پاسداشت شهدا باید هر سال پر رنگ تر و با افتخار هر چه تمام برگزار شود

عظمت ایران مرهون حرکت عملیات های پر رنگ و ایثارگرانه ایست که در شب های عملیات توانستند کشور را آزاد کنند و این حرکت زیبا و با ارزش در پاسداشت این شهدا هر سال پر رنگ تر و با افتخار هر چه تمام برگزار شود.

پاسداشت شهدا باید هر سال پر رنگ تر و با افتخار هر چه تمام برگزار شود

بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در  یادواره 130 شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان  و همایش بزرگ سنگر سازان بی سنگر جهادگران استان کرمان گفت: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، در پیشگاه خدای متعال خواهان محشور کردن شهدای دفاع مقدس با شهدای کربلا هستیم.

وی بیان داشت :چندین محرومیت ما را به انقلاب سوق داده که یکی از آنها محرومیت از اجرایی شدن احکام نورانی اسلام بود و محرومیت دوم تهاجم به غرور ملی کشور بود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان تصریح کرد: ایران دارای قدمت تاریخی است و از ابتدا استقلالش را از هیچ ابرقدرت نگرفته است ولی درقبل از انقلاب، این کشور با این سابقه تاریخی به شدت تحقیر می شد.

وی تصریح کرد: محرومیت سوم محرومیت مادی بود بطوری که شهر ها و روستاهای کشور در مقایسه با کشورهای دیگر با محرومیت جدی برخوردار بود و امام خمینی در راه محرومیت زدایی ها با به عرصه گذاشت.

علیدای اظهار داشت: ملتی که دارای غیرت دینی بود، آماده شد و انقلاب عظیم رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: هر تحولی از درون باید شکل گیرد و امام راحل به همین دلیل به تاسیس نهادهای پرداخت که یکی از این نهادها جهاد سازندگی بود و سپس نهادهای سپاه و ارتش شکل گرفت و کشوری که دارای شوکت و غرور ملی است تبدیل به کشوری خواهد شد که خیلی از کشورها متمایل به آن کشور می شود و دارای تحولی در جهان خواهد شد.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان ابراز داشت: جهاد قبل از شرح جنگ تحمیلی به سرعت محرومیت ها را از بین می برد و کشور پیشرفت بسیار خوبی داشت و پس از شروع جنگ این جهادگران به دفاع از کشور پرداختند.

وی با اشاره به اینکه «جنگ بر ما تحمیل شد که غرور ملی ما را بشکند و نقش رزمندگان و سنگر سازان کاملا در دفاع مقدس پر رنگ بود.» خاطر نشان کرد: ما در این دفاع مقدس برای نسل های آینده ثابت کردیم که ملت رشید ایران با هدف نجات جهان با ظلم پیکار کرد و در این راه بسیاری از این رزمندگان شهید شدند و بسیاری دیگر جانباز شدند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید