Iranian Agriculture News Agency

نتیجه زحمات خالصانه جهادگران، دریافت مدال افتخار سنگر ساز بی سنگر از سوی امام راحل بود

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در جلسه ستاد برگزاری همایش بزرگ سنگر سازان بی سنگر گفت: در برهه ای از زمان افرادی پیدا شدند که با تبعیت از فرمان مقتدای خود وظایفی را به عهده گرفتند و خلاقیت هایی را از خود به جا گذاشتند که درتاریخ بی نظیر است تا آنجا که در نتیجه زحمات خالصانه آنها مدال افتخار سنگر سازان بی سنگر از سوی امام خمینی(ره) به آنها تعلق گرفت .

نتیجه زحمات خالصانه جهادگران، دریافت مدال افتخار سنگر ساز بی سنگر از سوی امام راحل بود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، وی افزود: کمتر کسی است که منکرحضور قدرتمندانه جهادسازندگی در صحنه انقلاب باشد و کارهای  این نهاد مقدس فراموش کرده باشد از نکات بارز جهادسازندگی در آن دوران این بود که هیچ کس به جهاد نگفت که وارد جنگ شود و آنچه که جهاد را وارد جنگ کرد نیروهای خود جوش و متعهدی بودند که افتخار آفریدند، حضور گسترده ای که امام رحمه ا... علیه  از سال57 بوسیله جوانان شاداب و پرتحرک خلق و ایجاد کرد و به طور مضاعف در صحنه های جنگ درخشیدند.

معبودیان با اشاره به حضور جهادسازندگی در اوایل جنگ و نقش به سزای جهادگران در جنگ گفت: روند شکل گیری جهاد در جنگ در سال 63 اتفاق افتاد که در عملیات بدر به عنوان ستاد پشتیبانی جنگ بود و از سال 63 رسما ٌ‌تیپ ها و گردانهای مهندسی رزمی جنگ جهاد سازندگی سازماندهی شدند بطوری که بچه های جهاد بعنوان ناجی آبادان با زدن جاده وحدت  شناخته شدند.

وی در ادامه گفت: شکل گیری تیپ مهندسی رزمی جهادسازندگی کرمان نیز با استعداد سه گردان بود و درعملیات خیبر وکربلای 5  این تیپ یکی از بهترین یگانهای مهندسی رزمی درجنگ شناخته شد .

لازم به ذکر است؛ بیست ونهمین همایش جهادگران تیپ مهندسی رزمی خیبر و یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی صبح روز چهارشنبه مورخ 98/7/3 در محل حسینه ثارالله کرمان برگزار می گردد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید