Iranian Agriculture News Agency

اثربخشی پروژه های تولیدات گیاهی با الگو سازی مناسب و صحیح ممکن می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: اولین جلسه تولیدات گیاهی شهرستانهای منطقه 2 در سال جاری با حضور پورخاتون معاون بهبود تولیدات گیاهی، طاهری مدیر حفظ نباتات استان، لطفعلی زاده مدیر باغبانی وتنی چند از مسئولین شهرستانی، در سالن کنفرانس مدیریت شهرستان کرمان برگزار گردید.

 اثربخشی پروژه های تولیدات گیاهی با الگو سازی مناسب و صحیح ممکن می شود

بنا به گزارش خبرنگار ایرنا در استان کرمان،  در این جلسه پورخاتون معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان اظهار داشت: در صددیم در راستای اجرای پروژه ها و اثربخشی، الگو سازی مناسب و صحیح صورت پذیرد.

وی یکی از مسائل مهم جهت نتیجه گرفتن و بازدهی جلسات را ارائه راهکار و پیشنهاد مناسب جهت مسائل و مشکلات برشمرد و گفت: از نبوغ کارشناسان و استعدادهایشان  و پتانسیلهای موجود در بخش کشاورزی بایستی بیشترین بهره را  جهت رونق تولید برد.

در این جلسه  لطفعلی زاده مدیر باغبانی این سازمان در خصوص تسهیلات و اعتبارات قابل پرداخت به بهره برداران جهت توسعه گلخانه و کشت گیاهان دارویی و همچنین کاهش سطح زیر کشت باغات و افزایش عملکرد در واحد سطح و طرح تجمیع مدیریت فنی باغات توضیحاتی ارائه نمود.

در این جلسه  همچنین  لحسایی در خصوص طرح پلاک گذاری تراکتورها، بخشودگی بیمه تراکتورها و سایر مسائل و مشکلات زیر بخش مکانیزاسیون صحبت نمود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید