Iranian Agriculture News Agency

در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر

افتتاح طرح آبیاری تحت فشار قطره ای زیر سطحی ۱۸ هکتاری شهرستان سیرجان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت: در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر طرح آبیاری تحت فشار قطره ای زیر سطحی ۱۸ هکتاری واقع در اکبرآباد دیوان بیگی حومه سیرجان با حضور دکتر یعقوبی پور فرماندار ویژه سیرجان، امام جمعه، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر شیلات سازمان جهادکشاورزی استان کرمان و معاون سازمان مدیر جهاد کشاورزی سیرجان و سایر مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح طرح آبیاری تحت فشار قطره ای زیر سطحی ۱۸ هکتاری شهرستان سیرجان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، محمودآبادی افزود: این طرح با اعتبار هزینه شده ۱۲۶۰۰ میلیون ریال که از این میزان ۳۱۲۵ میلیون ریال اعتبارات بلاعوض دولتی و۹۴۷۵میلیون ریال سهم آورده شخصی متقاضی به نمایندگی از هشت طرح آب و خاک و سه طرح دامپروری در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

محمودآبادی خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر یازده طرح آب و خاک و دامپروری در این شهرستان با هزینه کرد قریب ۹۴ میلیارد ریال که ۹ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها ۳۹ هکتار اراضی شهرستان به سیستم نوین آبیاری مجهز و دو باب استخر ذخیره با حجم ۱۷۸۰۰ مترمکعب به ظرفیت آبگیری این شهرستان افزوده شد و ۱۵۰ متر از قنوات این شهرستان مرمت و لایروبی شد.

وی ابراز کرد: همچنین در این ایام یک واحد پرورش بلدرچین به ظرفیت ۱۰۹ هزار قطعه، یک واحد پرواربندی گوسفند ۲۰۰ رأس و یک باب استخر پرورش ماهی ۱۰هزار قطعه ای به بهره برداری رسید .

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید