Iranian Agriculture News Agency

مانور مقابله با آفات و بیماریها در شهرستان نرماشیر برگزار شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان نرماشیر مانور عملیاتی بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را با حضور فرماندار شهرستان ومسئولین ادارات در روستای حسین آباد درختی اجرا نمود.

مانور مقابله با آفات و بیماریها در شهرستان نرماشیر برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، قهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت: در این مانور بازدید وبررسی وضعیت طیور بومی روستا توسط اکیپ مبارزه با بیماری ها با همکاری مسئول امور دام صورت گرفت همچنین کلاس آموزشی ترویجی جهت افزایش آگاهی بهره برداران برگزار گردید.

وی گفت: از دیگر اقدامات این شهرستان در راستای پدافند غیر عامل، با حضور ناظمی مدیر حفظ نباتات استان و فرماندارن شهرستان های بم و نرماشیر و تنی چند از مسئولین شهرستانی و جمعی از کشاورزان منطقه از باغ آلوده آقای قلعه خانی بازدید به عمل آمد.

وی گفت: در حاشیه این بازدید مدیر حفظ نباتات استان گزارشی از چگونگی انتشار آفت سوسک سرخرطومی حنایی و نحوه سیکل زندگی و نحوه خسارت آفت را بیان نمود

وی گفت در ادامه از باغ آقای نیک رفتارکه به تازگی یکی از درختان خرما به آفت سوسک سرخرطومی حنایی آلوده شده بود و توسط کارشناسان مدیریت تیمار گردیده بود بازدید به عمل آمد و در انتها در روستای دولت آباد باغ آلوده آقای کریم زاده توسط فرمانداران و سایر مدعوین بازدید به عمل آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید