Iranian Agriculture News Agency

پنجاه و یکمین کارگروه ساماندهی گندم استان کرمان برگزار شد

با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و اعضاءکارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان پنجاه و یکمین کارگروه ساماندهی گندم در محل استانداری کرمان برگزار گردید.

پنجاه و یکمین کارگروه ساماندهی گندم استان کرمان برگزار شد

بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این جلسه موضوعاتی درخصوص تعیین تکلیف سهمیه آرد تعداد 3 مورد از نانوایی­های استان مطرح و مقررگردید، سهمیه آرد نانوایان مد نظر مشروط به رعایت بند 5 مصوبات سی و هفتمین کارگروه گندم، آرد و نان استان مورخ 18 مردادماه، در صورتی که مشکل قانونی دیگری برای برقراری سهمیه آرد نانوایان مذکور وجود نداشته باشد، با رعایت ضوابط انجام شود.

در این جلسه تاکید شد تا ادارات کل امور عشایری کرمان و جنوب استان و تعاونی روستایی کرمان و جنوب استان تا پایان هفته جاری، اطلاعات مربوط به تحویل گیرندگان آرد خام روستایی و عشایری در سراسر استان را طبق فرمت مشخص شده  به صورت کامل به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ارسال کنند.

با توجه به اینکه لازم است، تحویل گیرندگان آرد خام اطلاعات خود را در سامانه سیما وارد نمایند، مقرر شد تحویل آرد خام صرفاً و فقط به کسانی انجام ­شود که اطلاعات کامل آنها در سامانه سیما بارگذاری شده باشد و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، کامل بودن اطلاعات را تایید کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید