Iranian Agriculture News Agency

دیدار معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور با استاندار کرمان

در این دیدار استاندار کرمان گفت: استان کرمان به‌شدت نیازمند اجرای طرح‌های آبخیزداری است و متاسفانه بعضی از پهنه‌ها هنوز مطالعه هم نشده که یک آسیب است.

دیدار معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور با استاندار کرمان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، وی اظهار داشت: استان کرمان در حوزه منابع طبیعی آسیب‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه در شرق و جنوب استان کرمان ریزگردها را داریم، گفت: مردم در شرایط سختی در روستاها زندگی می‌کنند و تحمل ریزگردها برای آنها بسیار سخت است.

استاندار کرمان با بیان اینکه حدود دو میلیون هکتار از اراضی استان مطالعه آبخیزداری شده، افزود: استان کرمان به‌شدت نیازمند اجرای طرح‌های آبخیزداری است و متاسفانه بعضی از پهنه‌ها هنوز مطالعه هم نشده که یک آسیب است.

مهدی رجبی‌زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه وظیفه ما در قانون است که سهم مالکیت دولت و اشخاص مشخص شود، اظهار داشت: در استان کرمان وضعیت خوبی داریم و بعد از اجرای طرح کاداستر کارهای بزرگی در استان انجام شده و امکان دخل و تصرف در اسناد کاداستری وجود ندارد.

همچنین عباسعلی نوبخت، معاون وزیر جهاد کشاورزی و سرپرست سازمان منابع طبیعی کشور در این دیدار اظهار داشت: در کشور برای بیش از 97 درصد از 137 میلیون هکتار اراضی منابع طبیعی کاداستر صادر شده است که جای تقدیر از گذشتگان این طرح دارد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید