Iranian Agriculture News Agency

در تلاطم بازار مدیریت بیشتری لازم است همه باید به هم کمک کنیم تا مشکلات حل بشود

استاندار کرمان در دیدار با رئیس و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: راهی به‌جز افزایش بهره‌وری در کشاورزی در کرمان نداریم

در تلاطم بازار مدیریت بیشتری لازم است همه باید به هم کمک کنیم تا مشکلات حل بشود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، رئیس و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان  با استاندار کرمان دیدار کردند.

در این دیدار، استاندار کرمان به  نقش اساسی جهاد کشاورزی در اجرای طرح اخیر دولت اشاره کرد و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی بایستی ضمن هم افزایی در اجرای طرح‌های اقتصادی دولت نقش خود را در این حوزه ایفا کنند.

وی با بیان اینکه  منفعت اجرای این طرح در نهایت به خود مردم می‌رسد اظهار داشت: طرح اقتصادی دولت در حذف ارز ترجیحی از ویژه سازی برخی افراد و همچنین رانت خواری جلوگیری می‌کند.

استاندار کرمان گفت: اجرای دقیق طرح اقتصادی دولت، مقداری زمان‌بر است و در این مدت باید مردم را اقناع‌سازی کرد.

وی با تاکید بر اینکه به صورت جدی اعتقاد دارم که باید تولیدکنندگان حمایت شوند و نباید اجازه دهیم که تولید کشور با مشکلی روبه‌رو باشد افزود: آمادگی بازدید و رسیدگی به موانع و مشکلات واحدهای تولیدی حوزه کشاورزی و دام و طیور استان را داریم.

 وی گفت: من برای شنیدن مشکل تولید کنندگان وقت می گذارم، شاید امکان پذیر نباشد حضوراً به محل تولید همه آنها رفت اما دعوت میکنیم از تولیدکنندگان و وقت مناسبی هم می گذاریم تا خواسته های آنها را بشنویم.

 فداکار افزود:  باید مراقبت کنیم تولید‌کنندگان دچار چالش نشوند و هرجا استانداری باید وارد عمل شود با نهایت توان کمک می کنیم.

 استاندار کرمان افزود سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان،  مشکلات را احصا  کند و هرجا بین بخشی هست وقت می‌گذاریم تا مشکل تک تک  واحدهای تولیدی را حل کنیم.

فداکار با اشاره به میزان بهره وری کشاورزی استان کرمان نسبت به مصرف آب تاکید کرد: راهی به غیر از بهره‌وری حوزه کشاورزی در استان کرمان نداریم.

وی ادامه داد: فرایند تامین آب واحدهای مرغداری استان پیگیری می‌شود و جهاد کشاورزی نیز بایستی برای آن برنامه‌ریزی داشته باشد تا کالای اساسی مردم با چالش روبه‌رو نشود.

نماینده عالی دولت در استان کرمان عنوان کرد: مشکلات مردم باید حل شوند و طرح های تولیدی و اشتغال زا نباید معطل بروکراسی اداری بماند.

وی گفت: بخشی عمده از این چالش ها با حضور میدانی مدیران رفع می‌شود لذا مدیران باید از پشت میز فاصله بگیرند و در بین جامعه هدف خود حضور یابند.

استاندار کرمان در پایان گفت: درد دل مردم را باید بشنوید و در صورت امکان در همان محل واحدهای تولیدی به مشکلات آنان رسیدگی و آن را رفع کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید