Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در سازمان جهاد کشاورزی  استان کرمان

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاوزی استان کرمان در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان سازمان و مدیران ادارات تابعه برگزار شد، شخصیت امام خمینی (ره) را بی نظیر عنوان کرد.

وی در ادامه به تبیین ویژگی های شخصیتی حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه عبد صالح خدا بود.

وی با اشاره به آیه یا ایتها النفس المطمئنه گفت: اگر روح در بدن انسان نبود جسم ارزش نداشت و از آنجا که روح از طرف خداوند در بدن قرار داده شده است و هنگام مرگ هم به خدا بر می گردد پس انسان می تواند به درجاتی برسد که هنگام برگشت روح هم انسان  و هم خداوند راضی هستند.

وی ادامه داد: هر چند بهشت ها متفاوت هستند اما بهشت اصلی مخصوص خداوند است که بندگان خاص خدا به آن وارد می شوند.

وی بیان کرد: عباد الصالحین یعنی بندگان صالح خدا که در زمان ما بنده خاص خداوند حضرت ولی عصر (عج) است و به تناسب بندگانی هم خاص می شوند.وی گفت: درجه متعالی انسان برگشت نفس مطمئنه به خداوند است که امام راحل (ره) به درجه اطمینانی رسیده بود که هر کاری را در راه خدا انجام می داد.

وی افزود: اگر بخواهیم به درجات متعالی برسیم باید سه خصوصیت معرفت به خدا، زهد و تقوی را داشته باشیم.

وی در ادامه  بیان کرد: از آنجا که این سه خصوصیت در امام تبلور داشت لذا انقلابی به پا کرد که در دنیا بی نظیر بود و شرایط  ظهور حضرت ولی عصر (عج) را نزدیک کرده است.

وی تصریح کرد: امام مدل انقلاب را اسلام قرار داد و به ملت ایران ارزش – اخلاق – انسانیت و... را اعطا کرد.

وی با بیان   این که امام راحل (ره) ظرفیت های بزرگی در ملت ایران ایجاد کرد تصریح کرد: همه ما مدیون امام هستیم و همواره باید در راه و مسیر امام حرکت کنیم.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید