Iranian Agriculture News Agency

روابط عمومی مهمترین عامل پیشرفت سازمان اسـت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به مناسبت 27 اردیبهشت که به عنوان روز روابط عمومی در تقویم نامگذاری شده است، گفت : خلاقیت ، پشتکار ،جدیت و سرعت عمل رمز موفقیت یک روابط عمومی است .

روابط عمومی مهمترین عامل پیشرفت سازمان اسـت

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان،  خیراندیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: روابط عمومی مهمترین عامل پیشرفت بشریت اسـت زیرا با ارتباط و انتقال مفاهیم در قالب های مختلف ما می‌توانیم سیاستها، برنامه ها، فعالیتها واطلاعاتمان را انتقال بدهیم و امروزه هم با پیشرفت تکنولوژی، روابط عمومی ها مهم و مهمتر شده اند و از مولفه های‌ اصلی نیازمندی ها بـه شمار می‌روند.

وی افزود: بدون شک این روز تداعی­گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات هست کـه امروزه بـه قلب تپنده  سازمان ها و شرکت ها در قالب آلبوم های گوناگون فعالیتی تبدیل شده است.

خیراندیش اظهار کرد: ناگفته پیداست  اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات ودر دورانی کـه اطلاع‌ رسانی در همه ی عرصه‌ها پیشتاز هست، دوچندان شده بـه گونه ای کـه موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی بـه عملکردخلاقانه و به موقع روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

وی در پایان اظهار کرد: روز و هفته روابط عمومی را خدمت تمامی همکاران  شاغل در روابط عمومی که توانسته اند با خلاقیت و پشتکار جایگاه و عملکرد حوزه ی خود را به زیباترین شکل ممکن بروز و ظهور دهند، تبریک عرض نمایم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید