Iranian Agriculture News Agency

همکاری جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان با دامپزشکی جهت کنترل بیماری آنگارا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت: جهت همکاری با اداره دامپزشکی و برگزاری کارگاه و فعالیتها در خصوص بیماری آنگارا، اداره ترویج و مراکز جهاد کشاورزی در خصوص آشنایی و پیشگیری از بیماری آنگارا دوره هایی در روستاهای این شهرستان برگزار کرده است.

همکاری جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان با دامپزشکی جهت کنترل بیماری آنگارا

 به گزارش خبرنگارایانا در استان کرمان، محمودآبادی افزود: جهت اطلاع رسانی به کارشناسان مروج پهنه های تولیدی،کشاورزان، مرغداران و بهره برداران دوره آموزش مجازی «آشنایی با بیماری آنگارا  » از شبکه تاک و با تدریس دکتر صباغ که حدود 35 نفر از این شهرستان در دوره فوق شرکت نمودند، برگزار شد.

محمودآبادی خاطرنشان کرد: همچنین در این رابطه با اداره دامپزشکی مکاتبه و 4 مورد کارگاه آموزشی با همکاری این اداره در روستاهای پاریز،دوچاهی، هماشهر و زیدآباد برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد:  4 مورد بازدید از مرغداریهای مناطق پاریز، بلورد،زیدآباد و گلستان جهت بررسی آلوده نبودن مرغداریها به این بیماری و آموزش و توجیه مرغداران انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت: همچنین 7 مورد تراکت و نشریه آموزشی توسط کارشناسان امور دام و ترویج مراکز و توزیع در بین مرغداران و نصب بر در مرغداریها تهیه شده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید