Iranian Agriculture News Agency

پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

در پی صدور بیانیه از سوی وزیر جهاد کشاورزی در لبیک به مقام معظم رهبری امام خامنه ای پیرامون شعار سال ، محمد خیراندیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در پیامی اعلام آمادگی سازمان جهاد کشاورزی جهت تحقق اوامر مقام معظم رهبری و خواسته‌های وزیر جهاد کشاورزی در قالب قرارگاههای دانش بنیان و کشاورزی اشتغال آفرین را اعلام کرد .

پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این پیام آمده است سازمان جهاد کشاورزی استان تمام همت خود را مصروف داشته تا علم تولیدی از سوی مراکز تحقیقاتی و مراکز دانشگاهی را به مزرعه برده و تولید فعلی را دانش بنیان نمایند.

وی همچنین از شرکت های دانش بنیان جهت مشارکت در تولید دعوت کرد و افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان تمام مساعی خود را مصروف حمایت از شرکت‌های دانش بنیانی که زمینه تولید علمی را فراهم نمایند، می نماید.

وی ازمراکز تحقیقاتی و دانشگاهی طلب یاری کرد و افزود: تحقق شعار سال با حمایت همگان میسر است اما نقش مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی برجسته تر است.

وی همچنین از جوانان تحصیلکرده و نخبه خواست با راه اندازی شرکتهای دانش بنیان و ورود به عرصه کاری این بخش عظیم، الگوی تولید  دانش بنیان در استان شوند

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید