Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه معارفه سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان

فرماندار شهرستان بردسیر در این مراسم گفت: سازمان جهاد کشاورزی نقش ارزنده ای در ساختار حکومتی و مسئولیت های سنگینی نیز به عهده دارد.

برگزاری جلسه معارفه سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، باحضور خیر اندیش سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان کرمان، فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان، جلسه تکریم مهندس سبک خیز مدیر سابق جهادکشاورزی شهرستان بردسیر و معارفه مهندس حیدر آبادی به عنوان سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

 وی افزود: این سازمان از ترکیب دو سازمان گسترده جهاد و کشاورزی تشکیل شده و جهاد سازندگی کارنامه درخشان و کارهای ارزشمندی به یادگار گذاشته و روستائیان به نیکی از آن یاد می کنند و کشاورزی هم گامهای موثری در خودکفایی برداشته است.

میرصادقی خاطرنشان کرد: امروزه نیز کارکنان سازمان جهاد کشاورزی جهادی وارهمت می کنند و با توجه به امکانات کم، حوزه گسترده کاری و مسئولیت های سنگین عملکرد مطلوبی داشته ودارند.

وی خاطرنشان کرد: نمود فعالیت های جهاد کشاورزی در تیررس است و یکی از شاخص های امنیتی خودکفایی در بخش کشاورزی است.

فرماندار شهرستان بردسیر اذعان داشت: کارکنان این سازمان سربازان فداکار و از خودگذشته ای هستند که از جان مایه می گذارند و تأمین امنیت غذائی کار شبانه روزی را می طلبد.

وی افزود: با کشاورزی سنتی نمی توان در جنگ تحریم ها پیروز شد، کشاورزی علمی و مکانیزه و مسلح به سلاح روز امکان پیروزی در این جنگ را فراهم می کند.

وی بیان داشت: باید از قطره قطره آب به بهترین نحوه استفاده کرد و ترویج علوم جدید و علم روز وظیفه سنگینی است که به عهده کارکنان جهاد کشاورزی است.

فرماندار شهرستان بردسیر خاطرنشان کرد: درآمد مردم این شهرستان وابسته به کشاورزی است و صنعت نیز در کنار کار کشاورزی برای ارتقاء بخشیدن این بخش در حال ایجاد است.

امام جمعه شهرستان بردسیر در این مراسم با بیان حدیثی از امام علی علیه السلام  گفت: یکی از خصلتهای متقین غنیمت شمردن مهلت ها و فرصت هایی نظیرعمر، جوانی، سلامتی، مدیریت، کار و خدمت گذاری به مردم است و خوشا به حال کسانی که از این فرصت ها به بهترین نحوه استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: نقش جهاد کشاورزی در امرار معاش و معیشت مردم خیلی زیاد است و شهرستان بردسیر قطب کشاورزی استان است.

وی افزود: امید است با تغییر مدیریت وبا بهبود شرایط، کسب و کار کشاورزی و دامپروری شهرستان رونق مطلوبی پیدا کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید