Iranian Agriculture News Agency

افزایش640 درصدی فضای ذخیره سازی نهاده ها و فرآورده های دامی در استان کرمان

مدیرکل اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: این اداره کل اقدام به افزایش فضای ذخیره سازی نهاده ها و فرآرده های دامی نموده است.

افزایش640 درصدی فضای ذخیره سازی نهاده ها و فرآورده های دامی در استان کرمان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، مسعودی مدیرکل اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمان افزود: همچنین این اداره کل ضمن داشتن یک باب انبار ملکی با ظرفیت 30،000 تن اقدام به اجاره یک باب سیلو با ظرفیت 15000 تن در شهرستان بافت نموده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پیگیری تشریفات اداری جهت انعقاد قرارداد اجاره یک باب سوله با ظرفیت 18000 تن در شهرستان رفسنجان نیز در حال انجام است و چنانچه قرارداد فوق منعقد گردد ظرفیت ذخیره سازی نهاده های دامی در استان با 55% افزایش به 63000 تن خواهد رسید.

مسعودی اظهار کرد: به منظور افزایش ذخیره گوشت و مرغ منجمد و توزیع به موقع در بازار، این اداره نسبت به افزایش حجم قرارداد فی مابین این اداره کل با سردخانه جنوبشرق از 500 تن به 1200 تن اقدام نموده است و طی روزهای اخیر با سردخانه آسمان آبی سیرجان با ظرفیت ذخیره سازی 2500 تن فرآورده های دامی قرارداد منعقد گردیده است . بدین ترتیب ظرفیت ذخیره سازی استان به با 640%  افزایش به 3700 تن رسیده است .

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید