Iranian Agriculture News Agency

دو طرح کشاورزی شهرستان بم در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید

در ششمین روز از دهه فجر با حضور دکتر مهرابی معاون هماهنگی اقتصادی استانداری، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی، مدیر شرکت شهرکهای کشاورزی ، فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولین شهرستان دو طرح کشاورزی در شهرستان بم افتتاح شد.

دو طرح کشاورزی شهرستان بم در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید

بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، به مناسبت ایام الله دهه فجر دو طرح کشاورزی و آب و خاک در این شهرستان با هزینه کرد کل بیش از 50 میلیارد ریال که 3290 میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است به بهره برداری  رسید.

معقول مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بم گفت: یک طرح آبیاری کم فشار در سطح 47 هکتار با هزینه کرد 3700 میلیون ریال که 3290 میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری رسید.

معقول خاطرنشان کرد: همچنین یک واحد گلخانه سبزی و صیفی در سطح 12000 متر مربع با ظرفیت تولید سالانه250 تن به بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح 12 شغل در منطقه ایجاد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بم گفت: توسعه کمی و کیفی کشت های گلخانه‌ای در شهرستان بم یکی از سیاست‌ ها  و برنامه‌های اساسی جهاد کشاورزی بوده  و در یکی دو سال اخیر رشد قابل توجه و چشمگیری داشته است، و ان‌شاءالله این روند ادامه خواهد داشت . به گونه ای  که در یک بازه زمانی کوتاه، افزایش ظرفیت تولید حدود دو برابری را  نسبت به سنوات قبل تجربه خواهیم کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید