Iranian Agriculture News Agency

دیدار با خانواده شهداء شهرستان شهربابک به مناست ایام دهه فجر

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطر شهداء هشت سال دفاع مقدس با همراهی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از همکاران مدیریت به دیدار خانواده برادر شهید جهادگر یدالله خاکساریان و مادر و خواهر بزرگوار شهیدان منگلی پور و امیرنژاد در روستای رباط رفتند.

دیدار با خانواده شهداء شهرستان شهربابک به مناست ایام دهه فجر

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این دیدار مدیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه شهدای ما محدود به زمان خاصی نیستند و باید در همه لحظات با یاد و نام آنها و تأسی از تجربه‌های زندگی آنان گام‌های خود را در مسیر پیشرفت محکم‌تر برداریم، افزود: شهدا با تأسی به اهل‌بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده‌ آنان ادامه‌دهنده خط سرخ حسینی و راه شهیدان است.

وی اذعان داشت: امروز  اقتدار کشور را مدیون خون‌های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تادندان‌مسلح، ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

وزیری اظهار داشت: صبر و شکیبایی خانواده‌ معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر توطئه‌ دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع کرده‌اند.

لازم به ذکر است در پایان هدایایی به این بزرگوران تقدیم شد .

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید