Iranian Agriculture News Agency

در ایام الله دهه فجر؛

دوازده طرح کشاورزی و دامپروری شهرستان رفسنجان به بهره برداری می رسد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر دوازده طرح کشاورزی و دامپروری در این شهرستان با هزینه کرد قریب 253 میلیارد ریال که قریب 56 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می رسد.

دوازده طرح کشاورزی و دامپروری شهرستان رفسنجان به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگارایانا در استان کرمان، حاج عبداللهی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان افزود: در این ایام الله، 9 طرح آب وخاک، یک واحد گلخانه و 2 طرح دامپروری در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

حاج عبداللهی اظهار  کرد: نه طرح آب و خاک شامل چهار طرح آبیاری تحت فشار، یک طرح آبیاری کم فشار و سه طرح مرمت قنوات می باشد.

وی افزود: چهار طرح آبیاری تحت فشار در سطح 215 هکتار با هزینه کرد اعتبار دولتی بیش از 51 میلیارد ریال، یک طرح آبیاری کم فشار در سطح 4600 متر با هزینه کرد اعتبار دولتی بیش از 7 میلیارد ریال و مرمت سه رشته قنات به طول 2 کیلومتر به هزینه کرد اعتبار دولتی بیش از 4 میلیارد ریال در این ایام به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت ایام الله دهه فجر یک واحد گلخانه در سطح 11هزار مترمربع با ظرفیت تولید سالانه 300 تن به بهره برداری می رسد و پس از افتتاح این واحد 10 شغل در این منطقه ایجاد می شود.

حاج عبداللهی افزود: دو طرح دامپروری شامل یک واحد پرورش گاو شیری 20 رأسی و یک واحد پرورش گوسفند 255 رأسی از دیگر طرح هایی است که در این ایام الله افتتاح می شوند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید