Iranian Agriculture News Agency

قاسمی زاده ابراز امیدواری کرد:

در دولت سیزدهم و تشکیلات جدید شاهد رشد و بالندگی باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در این دیدار ضمن تبریک و خیرمقدم، برای سرپرست جدید سازمان آرزوی توفیق و خدمت کرد.

در دولت سیزدهم و تشکیلات جدید شاهد رشد و بالندگی باشیم.

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در این دیدار ضمن تبریک و خیرمقدم، برای سرپرست جدید سازمان آرزوی توفیق و خدمت کرد

حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسمی زاده با بیان اینکه بخش مهمی از فعالیت های حوزه نمایندگی فرهنگی است گفت: فرهنگ مظلوم واقع شده است و در این بخش عقب افتادگی داریم. وی خواستار توجه به مقوله و موضوعات فرهنگی در سازمان شد.

وی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان را یک ظرفیت و بازوی مهم برای رئیس سازمان ذکرکرد و افزود: این مجموعه در امر مشاوره، تصمیم گیری ها و نظارت آمادگی دارد. وی با بیان اینکه در تشکیلات حوزه نمایندگی ولی فقیه نگاه جدی و عمیق نشده است ابراز امیدواری کرد: در دولت سیزدهم و تشکیلات جدید شاهد رشد و بالندگی باشیم.

وی ادامه داد: در گزینش جدید یک نفر روحانی برای پیگیری مسائل عقیدتی و فرهنگی معرفی شده است و در 14 شهرستان دیگر کارشناسانی که مسئولیت های متعدد دارند امور عقیدتی و فرهنگی را در شهرستان ها پیگیری می کنند.

وی افزود: شعاع فرهنگی و فعالیت های فرهنگی خیلی محدود است، اگر کار فرهنگی در زمان خود و به موقع انجام شود اثربخشی بهتری دارد.

وی توجه به عنصر فرهنگی را مورد تاکید قرارداد و گفت: بخشی از اعتبارات حوزه حذف یا ادغام شده است.

وی ایجاد یک خیریه برای رسیدگی به امور کارکنان به ویژه افراد آسیب پذیر را مورد تاکید قرارداد و توجه به حوزه های انقلابی و حساس ازجمله پایگاه مقاومت را خواستارشد. وی اظهارکرد: در این مجموعه باید تعهد، تخصص و انقلابی بودن حرف اول را بزند.

وی در پایان تاکیدکرد: حوزه برای کمک به بخش کشاورزی و اصحاب کشاورزی و تشکیلات سازمان آمادگی دارد.

 خیراندیش سرپرست جدید سازمان از حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه تشکر و قدردانی کرد و با اشاره به سوابق خدمتی خود در جهاد سازندگی سابق، منابع طبیعی و مرکز تحقیقات گفت: از اینکه توفیق مجدد برای خدمت گذاری در مجموعه جهاد کشاورزی فراهم شد خدا را شاکرم.

وی افزود: توجه به بحث فرهنگی و موضوع اعتبارات مورد تاکید است و در این زمینه باید اعتبارات چه از داخل استان و چه خارج از استان پیگیری شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید