Iranian Agriculture News Agency

جلسه کار گروه روستایی وعشایری ستاد دهه فجر استان کرمان برگزار شد

جلسه کار گروه روستایی وعشایری ستاد دهه فجر استان کرمان با حضور اعضای کارگروه و رئیس ستاد دهه فجر استان در محل سازمان جهادکشاورزی استان کرمان برگزار شد.

جلسه کار گروه روستایی وعشایری ستاد دهه فجر استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، حجه الاسلام والمسلمین قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و مسئول کارگروه روستایی و عشایری استان در این نشست گفت: آنچه از آیات قرآن استنباط می شود اینست که منجی باید انتخاب خدا باشد و هم منجی باید دست پر باشد و هر حاکمیتی غیر حاکمیت خدا ظلمت است.

وی خاطرنشان کرد:  حال که حاکمیت در کشور ما بحمدلله خدائی است پس بایدابتدا این ایام الله رایادآور بشویم  و در ادامه شکرگذار این نعمت بزرگ باشیم.

در این جلسه انجم شعاع رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان در گفت: ماهیت نظام جمهوری اسلامی نرفتن زیر بار زور، مبارزه با ظلم، مبارزه با استکبار و طرفدار استقلال و عدالت و ... است و همه اینها ارزش های نظام ما هستند و تا این ارزش ها باشند طبیعتا دشمنی وجود دارد پس ضرورت دارد قوی باشیم تا در مقابل دشمنان مشکلی پیش نیاید.

وی اظهار داشت: تا به حال انواع مبارزه انجام شده که خوشبختانه ثمری نداشته و امروز تلاششان به پراکندن بذر یأس و ناامیدی و تلقین ناکارآمدی نظام است که با درایت و هوشیاری مردم این تیرشان نیز ان شاءالله به سنگ می خورد و مردم نسبت به آیند روشن خود امیدوار هستند.

در ادامه محمودی معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان گفت: دستاوردهای نظام در روستاها و مناطق عشایری در طول چهار دهه گذشته آنچنان زیاد است که برای تمامی اهالی روستا و عشایر ملموس است.

وی افزود: قطعا آنها به مراتب بیشتر از تصور ما شکرگذار این نعمت ها هستند.

 وی افزود: مراسم مردمی در روستاها هرسال بهتر از سال گذشته برگزار می شود.

محمودی تصریح کرد: کمیته روستائی و عشایری در حد ارشاد و نظارت فعالیت می کنند و اهالی روستا بدون هیچگونه هزینه دولتی مراسم ایام الله دهه مبارک فجر را برگزار می نمایند.

وی اظهار کرد: برای نمایش نمونه ای ازجشن های روستائی و عشایری در مرکز استان، همه ساله جشنواره ای در کرمان برپا می شود که مورد استقبال نیز قرار می گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید