Iranian Agriculture News Agency

مشاور وزیر جهاد کشاورزی:

وزارت جهاد کشاورزی به دنبال حصول اقتدار غذایی است

مشاور وزیر و سرپرست دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: اقتدار غذایی در کنار اقتدار نظامی بستر اقتدار ملی را برای ایران اسلامی فراهم می آورد و وزارت جهاد کشاورزی با برنامه محوری به دنبال حصول کامل اقتدار غذایی است.

وزارت جهاد کشاورزی به دنبال حصول اقتدار غذایی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، هوشنگ محمدی در آیین معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن تشکر از مجموعه مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار داشت: مجموعه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی نقش بسزایی در حصول امنیت غذایی بر عهده دارند و باید تلاش کنند اقتدار غذایی را در کنار اقتدار نظامی عملیاتی نمایند.

‍وی افزود: در کشور توسعه کشاورزی در کنار تشکل های بخش کشاورزی مهیا می شود و کشاورزان نقش مهمی در ایجاد اقتدار غذایی دارند، لذا در برنامه ریزی های صورت گرفته توسط وزیر جهاد کشاورزی بحث مشارکت تشکل های خصوصی در توسعه کشاورزی کشور به صورت ویژه لحاظ شده است.

محمدی، کار جهادی را لازمه پیشرفت و تعالی سازمانی دانست و ادامه داد: در روحیه فرهنگ جهادی «ما می توانیم» معنی پیدا می کند و روحیه «همه با هم» برگرفته از همین روحیه جهادی است و باید کاری کنیم تا با کار جهادی اعتمادها به مجموعه برگردد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی سپس به اقدامات ۱۰۰ روز گذشته وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: تشکیل قرارگاه امنیت غذایی، آنلاین شدن تصمیمات، نظارت بر کالاهای اساسی در راستای اجرای قانون انتزاع، اجرای کشاورزی قراردادی، پیگیری اجرای الگوی کشت، جهش تولید در دیمزارها، افزایش جوجه‌ریزی در واحدهای مرغ گوشتی، هوشمندسازی کشاورزی و... از جمله اموری بوده که طی ۱۰۰ روز گذشته در وزارت جهاد کشاورزی عملیاتی شده است.

وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از زحمات مهندس حاتمی برای مهندس قاسمی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است، در این مراسم مهندس شهریار قاسمی به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه معرفی شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید