Iranian Agriculture News Agency

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان مطرح کرد:

فعالیت ۳۷۱ واحد صنایع تبدیلی در کرمانشاه

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ایجاد واحد‌های مدرن و جدید در بخش صنایع تبدیلی نیاز به سرمایه گذاری نسبتا بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه؛ کریمی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه ایجاد واحد‌های مدرن و جدید در بخش صنایع تبدیلی نیاز به سرمایه گذاری نسبتا بالایی دارد گفت: کمبود سرمایه گذار با تمکن مالی مناسب از مشکلات اصلی در بخش صنایع تبدیلی است.

وی گفت: یکی از نیاز‌های اصلی بخش صنایع تبدیلی تخصیص اعتبارات بانکی بیشتر با نرخ سود مناسب (زیر ۱۰ درصد) و مختص این صنایع است.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان برای سرمایه گذاری در زیر بخش‌های مختلف صنایع تبدیلی افزود: اولویت‌های سرمایه گذاری در این بخش تهیه و واحد مشاوره رایگان در سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شده که آماده‌ی ارائه‌ی هرگونه راهنمایی به متقاضیان سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی استان با اشاره به اشتغال بیش از ۴هزار نفر در بخش‌های مختلف صنایع تبدیلی استان کرمانشاه افزود: علاوه بر واحد‌های موجود بیش از ۶۷ طرح صنایع تبدیلی در استان در دست ساخت است که از این تعداد ۱۶ واحد با ظرفیت ۹۸ هزار تن و سرمایه گذاری بیش از ۶۴ میلیارد تومان در زیربخش‌های زراعی، باغی، دام و طیور تا پایان سال جاری و مابقی نیز تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید