Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت هفته دولت؛

پروژه احداث و مرمت کانال انتقال آب در محدوده روستاهای گردگ، ده توت و هسیره پان بازان جوانرود به بهره برداری رسید

در سال جهش تولید و در هفته دولت با حضور دکتر سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، دکتر یوسفی فرماندار شهرستان،مدیر و پرسنل جهادکشاورزی، بخشدار و جمعی از مقامات و روسای ادارات شهرستان و مردم غیور منطقه، پروژه احداث و مرمت کانال انتقال آب در محدوده روستاهای گردگ، ده توت و هسیره پان بازان شهرستان جوانرود که به طول ۲۰۰ متر احداث و به طول ۱۶۵۰ متر بازسازی گردیده به بهره برداری رسید.

پروژه احداث و مرمت کانال انتقال آب در محدوده  روستاهای گردگ، ده توت و هسیره پان بازان جوانرود به بهره برداری رسید

در سال جهش تولید و در هفته دولت  با حضور سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه،  یوسفی فرماندار شهرستان، مدیر و پرسنل جهادکشاورزی، بخشدار و جمعی از مقامات و روسای ادارات شهرستان و مردم غیور منطقه، پروژه احداث و مرمت کانال انتقال آب در محدوده  روستاهای گردگ، ده توت و هسیره پان بازان شهرستان جوانرود که به طول ۲۰۰ متر احداث و به طول ۱۶۵۰ متر بازسازی گردیده به بهره برداری رسید.

گفتنی ست اعتبار این پروژه ۵۰۰۰ میلیون ریال و از محل اعتبارات ماده ۱۰ سیل و  ۲۵ نفر اشتغال ایجاد کرد.

بهره برداری از پروژه باغات انگور داربستی جوانرود با حضور معاون عمرانی استاندار

در ادامه برنامه های افتتاحی امروز،  معاون عمرانی استاندار کرمانشاه  پروژه باغات انگور داربستی به مساحت ۵/۵ هکتار در محدوده روستاهای سفیدبرگ، گنداب، خوشمکان، چشمه نزار، نهراب، تپه بور و سرخبان را به بهره برداری رسانید.

گفتنی است برای ایجاد این باغات  ۳۸۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات توازن هزینه شده است که برای 11نفر نیز اشتغال داشته است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید