Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت؛

خبرنگاران بازوی توانمند و ناظر بینای سازمان هستند

تعامل و همکاری با رسانه ها از رویکردهای خوب مجموعه سازمان است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان کرمانشاه گفت: خبرنگاران بازوان توانمند و ناظران بینای سازمان جهاد کشاورزی هستند و با رویکردهای خوب روابط عمومی سازمان شاهد تعامل و همکاری دو سویه مدیران سازمان با رسانه های استان هستیم.

خبرنگاران بازوی توانمند و ناظر بینای سازمان هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، نوربخش حاتمی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: پیشرفت هر سازمان بدون در نظر گرفتن دیدگاه‌ها و نقد خبرنگاران معنی ندارد و همراهی خبرنگاران با مجموعه اجرایی همواره باعث توسعه کشاورزی استان بوده است.

وی سپس به وضعیت بیکاری استان اشاره و خاطرنشان کرد: کشاورزی به عنوان یکی از محورهای اصلی در اقتصاد کرمانشاه می تواند مشکل بیکاری استان را حل کند.

حاتمی در ادامه به ظرفیت‌های کشاورزی در استان پرداخت و یادآور شد: کرمانشاه با تولیدات کشاورزی که دارد یکی از قطب های کشاورزی کشور محسوب می شود.

وی سپس از اصحاب رسانه و خبرنگاران خواست تا بیشتر به معرفی تنگناها و ظرفیت های کشاورزی بپردازند.

حاتمی افزود: رسانه‌ها می‌توانند راه پیشرفت کشاورزی کرمانشاه را که با توسعه این بخش امکان پذیر است، به اطلاع عموم برسانند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مجموعه سازمان جهاد کشاورزی در برابر رسانه و خبرنگاران پاسخگو است، افزود: اینجانب و مجموعه جهاد کشاورزی در اطلاع رسانی عملکرد سازمان به خبرنگاران و شنیدن صدای خبرنگاران همواره در کنارجامعه رسانه خدمتگزار مردم خواهند بود.

حاتمی سپس به رویکردهای اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان و ارتباط دوسویه و مطلوب روابط عمومی این سازمان با رسانه ها و خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مجموعه روابط عمومی توانسته با ارتباط خوبی که با رسانه‌ها دارد جوامع  و مخاطبین بخش را با کشاورزی همراه کند که جای تقدیر دارد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز طی سخنانی ضمن تبریک عید سعید غدیرخم و روز خبرنگار گفت؛معظل بیکاری یکی از مشکلات بزرگ استان است و  اقتصاد کشاورزی تنها راه نجات استان از بیکاری است.

حسینی مقدم افزود: در شرایط فعلی باید کشاورزی کرمانشاه متحول شود و این مهم با توسعه و فرهنگ جهادی میسر می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید در استان کرمانشاه گفت: از جامعه رسانه ای استان میخواهم برای برپایی و خروجی مفید همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید سازمان جهاد کشاورزی را همراهی کنند.

در پایان این مراسم با حضور حاتمی رئیس سازمان، معاونین و مدیران با اهدای لوح یادبود از بزرگان و پیشکسوتان خبرنگاری استان و جمع کثیری از خبرنگاران تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید