Iranian Agriculture News Agency

استاندار کرمانشاه؛

فرهنگ جهادی موتور محرکه تحقق جهش تولید است

بایستی فرهنگ جهادی و جهش تولید به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود

استاندار کرمانشاه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری همایش فرهنگ جهادی و جهش تولید که با حضور مسئولین بخش کشاورزی و دستگاههای اجرایی در سالن تدبیر استانداری برگزار شد گفت؛ در ابتدا از اهتمام ویژه آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان قدردانی می کنم بخاطر پیگیری جدی که روی بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق جهش تولید دارند .

فرهنگ جهادی موتور محرکه تحقق جهش تولید است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، بازوند سپس از همت سازمان جهاد کشاورزی استان به خاطر  برنامه ریزی همایش فرهنگ جهادی تقدیر و تشکر کرد و افزود؛ انگیزه حاتمی و حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم نشان از عزم جدی این سازمان برای تحقق جهش تولید دارد.

استاندار کرمانشاه در توصیف فرهنگ جهادی گفت؛ فرهنگ جهادی ریشه در ایثار و شهادت دارد و برگرفته از نهضت عاشوراست.

وی سپس به تجربیات بهره گیری از فرهنگ جهادی در هشت سال دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی و در بحرانهای کشور اشاره داشت که بسیار کارساز بوده است.

بازوند در ادامه افزود؛ امروزه هم مدیران در شرایط اقتصادی کشور بایستی بیشتر کار کنند و شب و روز نشناسند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فرهنگ جهادی با کار مضاعف همراه است خاطرنشان کرد؛ بایستی با تلاش و کار فرصتها را در دل تهدیدها بوجود آورد.

وی برگزاری همایش فرهنگ جهادی با محوریت بخش کشاورزی را نشان از اهمیت و تاثیر این بخش در اقتصاد کشور دانست و گفت؛ کشاورزی یک محور اساسی در کشور است و ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم دارد.

وی کرمانشاه را با وجود ۹۰۰هزار هکتار اراضی کشاورزی یک استان ثروتمند خطاب کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت؛ بایستی از کشاورزی سنتی و معیشتی به کشاورزی مدرن و صنعتی وارد شویم و این امر می تواند یکی از خروجی های برگزاری همایش فرهنگ جهادی باشد.

بازوند در ادامه با تاکید بر تلاش ها برای تحقق شعارسال که بنام جهش تولید توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نامگذاری شده افزود؛ این شعار حاصل کار علمی و کارشناسی است و متناسب با نیاز امروز کشور و سالهای آینده است.

وی سپس به ملزومات تحقق جهش تولید در استان اشاره داشت و گفت؛ یکی از ملزومات جهش تولید توجه به سرمایه گذاری است.

بازوند در ادامه تسهیلگری مدیران در سرمایه گذاری و تسهیگری بانکها بعنوان شریک پروژها را خواستار شد.

بازوند در پایان ضمن تشکر از پیشنهادات و نظرات صاحبنظران در ستاد هماهنگی همایش فرهنگ جهادی گفت؛ باید تلاش کنیم فرهنگ جهادی و جهش تولید را به یک باور و فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید