Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مراسم رونمایی از پوستر فراخوان« همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید» در کرمانشاه

مراسم رونمایی از پوستر فراخوان« همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید» با حضور معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان ، مدیران ادارات تابعه و مدیران استانی در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری مراسم رونمایی از پوستر فراخوان« همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید» در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، خمیس آبادی دبیر علمی همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید در استان کرمانشاه در ابتدای این همایش با برشمردن اهداف علمی این همایش گفت ؛ این همایش بر آن است تا با ارائه راهکار های علمی از طریق گرد آوری مقالات اهل فن بستر جهش تولید در عرصه کشاورزی استان کرمانشاه را فراهم آورد .

در ادامه این مراسم افشین شورچه دبیر کمیته اطلاع رسانی این همایش به ارائه گزارشی از طراحی پوستر این همایش که نمادهای کرمانشاه ، خاک ، دفاع مقدس ،دوران سازندگی و رویش دوباره در گام دوم انقلاب را در بر می گرفت پرداخت.

کوروش مهرابی مسئول کمیته آموزش و نمایشگاه این همایش نیز در ادامه این مراسم گفت ؛ برنامه های آموزشی این همایش با کمک از دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی تدوین شده است و بستر لازم برای برگزاری نمایشگاه نیز فراهم شده است.

معاون تولیدات دامی سازمان دیگر سخنران این مراسم بود ،مهندس خانی با اشاره به ضرورت های برگزاری همایش مذکور و برنامه های معاونت تولیدات دامی برای تحقق جهش تولید گفت ؛ برنامه افزایش تولیدات دامی سازمان در قالب برنامه ۳ ساله توسعه کشاورزی کرمانشاه گنجانده شده است و در این راستا تصمیم داریم در سال جهش تولید با بهره گیری از فرهنگ جهادی تولیدات استان را افزایش دهیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه آخرین سخنران این مراسم بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی مقدم در ابتدای سخنان خود با اشاره به شعارهای مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) طی سالیان اخیر گفت ؛ نامگذاری شعارهای مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیشتر جنبه اقتصادی داشته است و در راستای تقویت تولید ملی و خودکفایی طراحی شده است و بستر اصلی آن اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه گفت ؛ جهش تولید نیز شعاری است که در لوای اقتصاد مقاومتی قابل حصول است و اسناد بالادستی آن نیز فراهم است و بیانیه گام دوم انقلاب نیز در این راستا طراحی شده است.

حسینی مقدم هدف از برگزاری این همایش را تحقق جهش تولید در عرصه کشاورزی با توجه به قطبیت کشاورزی کرمانشاه به حساب آورد و گفت ؛ کرمانشاه برای کاهش نرخ بیکاری و پیشرفت و توسعه می بایست کشاورزی خود را به علم روز مجهز نماید و با تقویت فرهنگ جهادی در آمد سرانه کشاورزان را افزایش دهد و اقتصاد کشاورزی دانش بنیان را ترویج کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید