Iranian Agriculture News Agency

تبریک کسب رتبه اول سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در "حوزه بهبود فضای کسب و کار" توسط سرپرست وزارت جهاد کشاورزی

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، طی نامه ای کسب رتبه اول سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در بین دستگاههای اجرایی استان در حوزه بهبود فضای کسب و کار و... را به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تبریک گفت و از زحمات رئیس و مجموعه سازمان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

تبریک کسب رتبه اول سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در "حوزه بهبود فضای کسب و کار" توسط سرپرست وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، در متن این نامه که خطاب به مهندس نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نگاشته شده است، آمده است ؛

جناب آقای مهندس نوربخش حاتمی

ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

سلام علیکم

بر اساس نامه استاندار محترم کرمانشاه ،جنابعالی در بین دستگاههای اجرایی حائز رتبه اول در بهبود فضای کسب و کار،سلامت اقتصادی و ایجاد محیطی رقابت پذیر در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی،رشد تولید ناخالص داخلی ،کاهش زمان پاسخ به استعلام ها،سرمایه گذاری و اشتغالزایی در بخش کشاورزی استان ، ایجاد سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری و همچنین بر اساس گزارش سنجش عملکرد و پاسخ دهی سازمان به درخواست های سرمایه گذاری ثبت شده در بین دستگاههای اجرایی استان مقام اول را کسب نموده اید .

این توفیق معنوی و ارزشمند را که نقش موثری در رونق تولید و امنیت غذایی ایفا نموده ارج نهاده و صمیمانه ،از همت و پشتکار جنابعالی و همکاران آن سازمان تقدیر و تشکر بعمل می آید .

امیدوارم در سال جدید که سال جهش تولید نامگذاری شده است با بکارگیری تمام ظرفیت های موجود در انجام وظایف سازمانی،مسئولیت های قانونی،شاهد افزایش بیشتر تولیدات بخش کشاورزی و اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش موفق و موید باشید .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید