Iranian Agriculture News Agency

بانک اطلاعات نقاط آسیب‌پذیر در حوزه پدافند غیرعامل جهاد کشاورزی تدوین می‌شود

در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل جهاد کشاورزی که با حضور ایرانی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، نصیر صیدی رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان و اعضای کارگروه در سالن شماره ۲سازمان تشکیل شد مقرر شد بانک اطلاعاتی نقاط حساس و آسیب پذیر در حوزه پدافندغیرعامل جهاد کشاورزی توسط اعضای کارگروه جمع آوری و تدوین شود.

بانک اطلاعات نقاط آسیب‌پذیر در حوزه پدافند غیرعامل جهاد کشاورزی تدوین می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، در ابتدای این جلسه ایرانی به بیان اهمیت پدافند غیرعامل و اهمیت شناخت نقاط حساس و آسیب پذیر بخش کشاورزی پرداخت و گفت؛ تهیه بانک اطلاعاتی از نقاط آسیب پذیر در بخش کشاورزی یک ضرورت است زیرا این بخش از  گستردگی و با امنیت غذایی جامعه مرتبط است.

ایرانی در ادامه به بیان نکات مهمی در خصوص نقاط آسیب پذیر و حساس در بخش کشاورزی پرداخت و مثالهایی از نمونه تهدیدات احتمالی پیرامون این بخش را ذکر کرد.

نصیر صیدی دیگر سخنران این جلسه توضیحات کاملی از چگونگی جمع آوری اطلاعات نقاط حساس و آسیب پذیر را ارائه کردو به تشریح فرم های تهیه شده پرداخت و افزود؛ لازم است اعضای کارگروه فرم ها را با دقت تکمیل نمایند و برای تدوین نهایی به دبیرخانه کارگروه پدافند غیرعامل جهاد کشاورزی ارسال کنند.

صیدی گفت: فرم های تهیه شده بایستی در حوزه عمل اداری و حوزه بهره برداران نقاط آسیب پذیر و حساس تکمیل شود و مدیریت‌های جهاد کشاورزی و ادارات موظف به تکمیل فرم های مربوطه خواهند بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید