Iranian Agriculture News Agency

امام جمعه کرمانشاه در گردهمایی عشایر و روستائیان قصر شیرین؛

عشایر مرزنشین مورد اعتماد نظام هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گردهمایی بزرگ روستائیان و عشایر قصرشیرین در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از سازمان جهاد کشاورزی استان بابت برگزاری گردهمایی عشایر و روستائیان قصر شیرین گفت ؛ آنچه امروز باعث این گردهمایی هاست انقلاب اسلامی است ک دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد.

عشایر مرزنشین مورد اعتماد نظام هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، آیت الله علما با اشاره به خصوصیات انقلاب اسلامی ایران افزود؛ این مردم ایران نبودند که از انقلاب بهره مند شدند بلکه گستره انقلاب ایران جهانی است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه گفت ؛ در قدرت منطقه ای ایران اسلامی همان بس که رئیس جمهور آمریکا اذعان می نماید اگر به ایران حمله کنیم آیت الله جواب خواهد داد و از آن پرهیز می کند.

آیت الله علماء سپس با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب افزود ؛ همه می بایست تلاش کنیم تا مسیر انقلاب رو به پیشرفت باشد و این مهم در سایه اتحاد تحقق می یابد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس تاکید نمود و گفت ؛ بی گمان مردم از این آزمونها نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید