Iranian Agriculture News Agency

در جلسه کارگروه اب و کشاورزی؛

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر رفع مشکلات پروژه سامانه گرمسیری ازگله و تامین آب مورد نیاز تاکید کرد

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: مشکلات ۴ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی پروژه سامانه گرمسیری ازگله در اسرع وقت مرتفع و آب مورد نیاز بهره برداران تامین و در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر رفع مشکلات پروژه سامانه گرمسیری ازگله و تامین آب مورد نیاز تاکید کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، جلسه کارگروه آب و کشاورزی و بررسی سامانه گرمسیری ازگله با حضور مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به همراه جمعی از معاونین و مدیران ستادی این وزارت، استاندار کرمانشاه، نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار و مسئولان محلی در محل این پروژه در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حاج رسولی ها معاون وزیر نیرو به تشریح نحوه فعالیت و مسائل و مشکلات موجود در این سامانه پرداخت.

در ادامه این جلسه، متولیان سد ازگله و پروژه گرمسیری ازگله به بیان محدودیت ها و مشکلات طرح پرداختند.

پس از بیان نارسایی ها و مشکلات این پروژه با دستور مهندس کشاورز مقرر شد در اسرع وقت مشکلات ۴ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی این پروژه مرتفع و کارها تکمیل و آب مورد نیاز بهره برداران تامین و در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

در ادامه این جلسه و بنا به تاکید مهندس کشاورز مقرر شد زمان بندی مشخصی برای شروع و تکمیل مابقی اراضی این پروژه که شامل ۲۷ هزار هکتار می شود، توسط پیمانکاران و مدیران وزارت نیرو اعلام شود.

گفتی است کل اراضی تحت پوشش این پروژه ۳۴ هزار هکتار می باشد که مقرر گردید با تکمیل ۴۷۰۰ هکتار آن تا اوایل اسفند سال جاری و با لحاظ ۲ هزار هکتار که قبلاً اجرایی شده است مابقی ۲۷ هزار هکتار اراضی این طرح جهت اجرا و پس از تامین اعتبار لازم زمان بندی شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید