Iranian Agriculture News Agency

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت؛

لزوم تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات طرح‌های کشاورزی اولویت‌دار

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه ای که با دستورکار بررسی روند پرداخت کمک های فنی اعتباری سال ۹۶ و اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ که با حضور مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان، نماینده استانداری، بانک های عامل، مسئولین برنامه و بودجه، واحدهای تخصصی سازمان در سالن شماره ۲برگزار شد، بر تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات از محل این اعتبارات تاکید کرد.

لزوم تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات طرح‌های کشاورزی اولویت‌دار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه‌ای که با دستورکار بررسی روند پرداخت کمک های فنی اعتباری سال ۹۶ و اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ که با حضور مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان، نماینده استانداری، بانک های عامل، مسئولین برنامه و بودجه، واحدهای تخصصی سازمان در سالن شماره ۲برگزار شد، بر تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات از محل این اعتبارات تاکید کرد.

محمدپور در ابتدای جلسه به تشریح کمک های فنی و اعتباری سال ۹۶ و بند الف تبصره ۱۸پرداخت و افزود؛ این اعتبارات فرصتی برای توسعه و اجرای طرح های اولویتدار کشاورزی در زیر بخش های باغبانی، دام، صنایع تبدیلی و... است.

محمدپور گفت؛ طرح های اولویتدار کشاورزی با توجه به اشتغالزایی که دارند بایستی با تسریع و تسهیل پرونده تشکیل و فرایند پرداخت تسهیلات با تسریع انجام گیرد.

وی سپس به اهمیت جذب اعتبارات اشاره داشت وخاطرنشان نمود؛ بانک های عامل نهایت تسریع را داشته باشند تا بتوانیم بیشترین جذب را از این اعتبارات کسب کنیم.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان بانک های عامل نیز به بیان مسائل و مشکلات و راهکارهای لازم در  زمینه روند تسریع در پرداخت تسهیلات از محل فوق را مطرح کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید