Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:

طرح کاداستر از طرح‌های ضروری بخش کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه بررسی وضعیت طرح کاداستر و رفع تداخل پروژه‌های استان کرمانشاه ضمن بیان ضرورت ها و اهمیت اجرای طرح کاداستر گفت؛ طرح کاداستر از طرح های مهم در بخش کشاورزی است.

طرح کاداستر از طرح‌های ضروری بخش کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، نوربخش حاتمی با بیان این مطلب تعامل مدیران را عاملی مهم برای اجرای طرح‌های کاداستر و رفع تداخل برشمرد و گفت: مشکلی در زمینه هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط نداریم و با توجه به حمایت‌های صورت گرفته باید این طرح در قالب یک  کمیته تخصصی ستادی رهبری شود.

حاتمی با اشاره به اینکه از استانهای فعال و پیشرو در اجرای طرح کاداستر هستیم گفت: اجرای طرح کاداستر به لحاظ نقشی که می تواند در  توسعه بخش کشاورزی داشته باشد در اولویت برنامه های سازمان قرار دارد.

در ابتدای این جلسه مهندس صادقی مسئول اداره مهندسی و حد نگاری مدیریت امور اراضی سازمان به ارائه گزارشی از وضعیت اجرای طرح کاداستر و رفع تداخل شهرستان‌های استان پرداخت.

اتمام عکس‌های هوایی و ضرورت انجام عکسبرداری هوایی جدید، انعقاد مجزای قراردادهای کاداستر و رفع تداخل از جمله پیشنهاداتی بود که توسط مهندس صادقی ارائه شد.

در ادامه این جلسه سلیمانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب، آشتاب مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور، مدیر جهاد کشاورزی سنقر و کلیایی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوانرود، مدیر جهاد کشاورزی دالاهو و مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب گزارشی را از نارسایی ها و مشکلات طرح به جمع حاضر ارائه کردند.

مرادخانی مدیر کل ثبت و اسناد کرمانشاه نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در خصوص طرح کاداستر کشاورزی و مزایای اقتصادی آن پرداخت و گفت: بحث‌های مالکیت اراضی برای مشخص شدن وضعیت اسناد زراعی بسیار مهم است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید