Iranian Agriculture News Agency

سردار ریحانی:

جهاد کشاورزی فضای معنوی زمان جنگ تحمیلی را حفظ نموده است

فرمانده سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از جهادگران بسیجی و خادمین موکب جهاد کشاورزی که در محل سالن آمفی تئاتر سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد طی سخنانی گفت: جهاد کشاورزی فضای معنوی زمان جنگ تحمیلی را حفظ نموده است.

جهاد کشاورزی فضای معنوی زمان جنگ تحمیلی را حفظ نموده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، سردار ریحانی ضمن تبریک هفته بسیج، بسیج را نهضت و یادگاری امام خمینی (ره) عنوان نمود و افزود: بسیج این نهضت و نهال کاشته شده امام خمینی (ره) بعد از انقلاب توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آبیاری شد و رشد یافت.

ریحانی در ادامه به تفکر بسیجی در گستره کشورهای اسلامی اشاره داشت و گفت: امروز با افتخار می گوئیم تفکر بسیجی خارج از جغرافیای ایران اسلامی نیز گسترش یافته است.

وی افزود: امام خمینی (ره ) بسیج را به گونه ای بنا نهاد تا بتواند این نظام را بیمه کند وامروز بسیج بستر و جلوه جهانی به خود گرفته است.

ریحانی افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون با اقتداری که انقلاب اسلامی داشته همواره دشمن را شکست داده ، و در عصر فعلی دشمن بسیار عصبانی و ناراحت است و از هر حیله ای برای ضربه زدن به کشور استفاده می نماید.

وی اغتشاشات اخیر را حیله دشمن دانست و گفت: بنزین بهانه بود و اغتشاشگران به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند.

سردار ریحانی با قدردانی از جهادگران و خادمین موکب شهدای جهاد کشاورزی افزود: هنوز هم حال و هوای جهاد کشاورزی، حال و هوای معنوی  زمان جنگ تحمیلی است و یاد سنگر سازان بی سنگر را تداعی می نماید.

وی گفت: جهاد کشاورزی با روح شهدا گره خورده است و بسیار خوشحالیم که بگوئیم جهادگران  امروز نیز با همان  روحیه خدمت می کنند.

ریحانی افزود: در دوران دفاع مقدس جهادگران جهاد سازندگی در سنگر دفاع و امروز جهادگران در سنگر تولید مشغول خدمت هستند و در بخش کشاورزی جهادگران متولی غذا و معیشت مردم هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید