Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

وزارت جهاد کشاورزی در خط مقدم مبارزه با امریکا و حامیانش قرار دارد

جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) با حضور آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، مهندس حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و کارکنان در محل نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد.

وزارت جهاد کشاورزی در خط مقدم مبارزه با امریکا و حامیانش قرار دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: امروز بسیار خرسندم که در جمع جهادگران عرصه تولید حضور یافته ام و بر کسی پوشیده نیست که جهادگران رسالت مهمی در این عرصه خطیر بر عهده دارند.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری سپس به اهمیت توجه به مسئولیت واگذار شده اشاره کرد و گفت: بین امنیت و معیشت رابطه تنگاتنگ وجود دارد و علی رغم تمامی دشمنی های صورت گرفته کشور از امنیت بین المللی برخوردار است.

وی با اشاره به سخنان حضرت ابراهیم (ع) و دعای ایشان در حق مردم افزود: این پیامبر بزرگ در دعایی مشهور اول امنیت و سپس تامین معیشت را از درگاه خداوند متعال برای مردمش درخواست می نماید و در این شرایط خطیر و دشمنی های مداوم امریکا در حق مردم ایران از درگاه خداوند یکتا خواهانیم امنیت و معیشت ایران اسلامی را همواره مورد لطف خود قرار دهد.

محمدی عراقی پتانسیل های استان کرمانشاه در عرصه کشاورزی را بی نظیر توصیف کرد و گفت: گزارشی که رئیس سازمان جهاد کشاورزی ارائه نمود خود بیانگر این مهم بود.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: در این بیانیه به خوبی به موضوع خودکفایی و توجه به داشته های داخلی امده است و معاش و معاد با هم دیده شده است.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به روایتهای موجود در خصوص نقش معیشت در ایمان مردم افزود: انچه دشمن امروز به ان امید بسته است فشار اقتصادی است چرا که راهکارهای دیگر نتیجه نداده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اگر از من بپرسند کدام دستگاه در بین دستگاهای اجرایی باید در خط مقدم مبارزه با امریکا و حامیانش قرار بگیرد، قطعا من خواهم گفت ان دستگاه وزارت جهاد کشاورزی است که می بایست از ظرفیت های کشور برای رویارویی با نقشه های دشمن بهره جوید.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی سپس به اعتراضات چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: این درست است که بگوییم مردم در شرایط اقتصادی خوبی بسر نمی برند اما نباید اعتراضات مردم نسبت به شرایط اقتصادی به آشوب تبدیل شود.

وی افزود: این افتخار نیست که ما بیشترین مصرف انرژی را بی رویه را در جهان داشته باشیم و می بایست برای مردم توضیح داده شود که افزایش نرخ بنزین ارتباطی با افزایش نرخ کالا ها ندارد و دولت می بایست در این راستا نظارتهای لازم را اعمال نماید.

وی گفت: اعتراض زمانی تبدیل به اختشاش شود امنیت کشور دچار مشکل خواهد شد.

محمدی عراقی در پایان از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی درخواست نمود با تلاش روز افزون در عرصه تولید و امنیت غذایی، اشتغال استان را بیمه نمایند و در تسهیل امور مردم از هیچ کوششی دریغ نورزند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید