Iranian Agriculture News Agency

موکب شهدای جهاد کشاورزی در شهرستان قصرشیرین افتتاح و آغاز به کار کرد

مراسم افتتاح و شروع به کار موکب شهدای جهاد کشاورزی با حضور مهندس حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، معاونین و مدیران سازمان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، امام جمعه قصر شیرین و مقامات و مسئولین محلی، و نماینده ستاد اربعین حسینی وزارت جهاد کشاورزی در محل موکب شماره یک شهدای جهاد کشاورزی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، در ابتدای این مراسم امام جمعه قصرشیرین با تشکر از زحمات سازمان در برپایی موکبهای شهدای جهاد کشاورزی گفت: سازمان جهاد کشاورزی اقدام بسیار ارزشمندی را برای برپایی چنین موکب های باشکوهی با کمک های مردمی داشته است که جای تحسین دارد.

در ادامه این مراسم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تقدیر از زحمات کمیته های موکب شهدای جهاد کشاورزی گفت: در موکب شهدای جهاد کشاورزی پذیرایی در سه وعده غذایی و یازده محل اسکان تدارک دیده شده است و تمامی امکانات لازم برای پذیرایی از زائرین حسینی(ع) آماده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: زحمات ۷ استان معین، ستاد اربعین حسینی وزارت جهاد کشاورزی و کمیته های موکب باعث شد امکانات مناسبی برای پذیرایی از زوار امام حسین(ع) مهیا گردد و قطعا این امر نشان دهنده عشق و علاقه جهادگران و خانواده جهادکشاورزی به امام حسین (ع) است.

گفتنی است موکب شهدای جهاد کشاورزی در قصرشیرین دارای دو جایگاه یکی در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قصرشیرین و دیگری در مرز خسروی مستقر است پذیرای زائرین اربعین حسینی خواهند بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید