Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه وبینار کشوری قرارگاه امنیت غذایی با حضور وزیر جهاد کشاورزی

شست و دومین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان کرمانشاه صبح امروز(۶ و سی دقیقه) با حضور رییس سازمان و اعضاء قرارگاه در سالن شماره یک سازمان برگزار شد.

برگزاری جلسه وبینار کشوری قرارگاه امنیت غذایی با حضور وزیر جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه ، در این جلسه که بصورت وبینار و با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به ارائه گزارشی مبسوطی از اقدامات انجام شده در خصوص طرح کار آمد سازی نظام یارانه ها پرداخت.

شهریار قاسمی در این جلسه ضمن  ارائه گزارشی از وضعیت بازار کرمانشاه و ذخیره کالاهای اساسی و تعداد جوجه ریزی های صورت گرفته خواستار تخصیص اعتبار جدید دامدار کارت به استان کرمانشاه ،تخصیص روغن صنف و صنعت،ابلاغ چارت سازمانی مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای کشاورزی و...شد.

قاسمی سپس با اشاره به روند بازرسی های صورت گرفته از بازار استان کرمانشاه بویژه بازار شب عید گفت: تعداد ۳۴ اکیپ بازرسی در سطح استان در قالب ۱۱۰ نفر بازرس، کار نظارت و بازرسی بازار کالاهای کشاورزی  شب عید را در استان پیگیری می کنند و از زمان اجرای قانون انتزاع تا کنون ۲۱۰۰ مورد بازرسی صورت گرفته است و متخلفین با تشکیل پرونده و مجموع ۸۹ میلیارد تومان جریمه مالی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی سپس به بحث توزیع نهاده های دامی و برگزاری ۲۵ جلسه کمیته راهبردی در این رابطه اشاره کرد و افزود: با پیگیری های صورت گرفته روند جوجه ریزی ها به گونه ای است که هیچگونه کمبودی در زمینه مرغ گرم و مرغ منجمد در بازار نداریم.

قاسمی در ادامه به روند حمل میوه شب عید به استان کرمانشاه پرداخت و افزود : میوه شب عید در کرمانشاه با وسواس خاصی با نظارت کارشناسان امر تهیه و در حال حمل به انبارهای استان است و هیچگونه مشکلی در استان در خصوص ذخیره سازی کالاهای اساسی و تولید گوشت مرغ گرم و منجمد در استان نداریم .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید