Iranian Agriculture News Agency

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان:

امسال بیش از ‌‎ 107 لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی کردستان مصرف شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: امسال ۱۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش داشته است.

امسال بیش از ‌‎ 107 لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی کردستان مصرف شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، عبدالله گیتی‌منش، در آیین تودیع و معارفه شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه قروه اظهار داشت: از این میزان سوخت توزیع شده ‌‌۲۲ میلیون لیتر آن در شهرستان قروه توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، چهار درصد بیشتر بوده است.

وی با اشاره ‌به قرا گرفتن قروه در مسیر جاده ای ترانزیت از فعال بودن ۱۰ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و پنج ‌باب جایگاه سی ان جی در این شهرستان خبر داد و افزود: عملیات احداث یک باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی ‌نیز در ناحیه دردست اقدام است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان به فعالیت چهار هزار و ۶۱۰  دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان قروه اشاره و اضافه کرد: در فصل زراعی سال آینده سوخت به ادوات کشاورزی فاقد ‌پلاک ارائه نمی شود.

گیتی منش در ادامه به تامین و ذخیره سازی سوخت مورد نیاز بخش روستایی ناحیه قروه اشاره و اضافه کرد: زیرساخت های الکترونیکی دریافت نفت سفید در این شهرستان فراهم شده و امسال ‌۲۰۰ هزار لیتر در قروه توزیع شده است.

وی یادآور شد: عملیات گازرسانی به روستاهای قروه و ‌راستی‌آزمایی خانوارهای نفت سفید سوز منجر به کاهش ۵۵ درصدی مصرف نفت سفید دراین شهرستان ‌نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.‌

حسین الماسی فرماندار قروه نیز با بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و اقدامات صورت ‌گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان بویژه تامین و توزیع سوخت بخش ‌کشاورزی این شهرستان، ارسال و ذخیره سازی سوخت روستاها و فعالیت مطلوب مجاری عرضه، از ‌عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان قدردانی کرد.‌

در این دیدار، حمداله ناصرآبادی به عنوان رییس جدید شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه قروه معرفی و از خدمات بهروز احمدی تقدیر شد.

در حال حاضر ۸۴ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید