Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

پایش بازار، نظارت و کنترل قیمتها

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان قبل از آغاز به کار اکیپ نظارت و بازرسی بر بازار اظهار داشت: با توجه به اینکه محصولات کشاورزی در سفره مردم به صورت روزانه مصرف می شود لازم است رصد و پایش نیز به صورت روزانه صورت گیرد.

پایش بازار، نظارت و کنترل قیمتها

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان،اکیپ گشت و بازرسی سازمان جهادکشاورزی، در راستای دستورالعمل قرارگاه امنیت غدایی با حضور همراه معاون مدیریت توسعه بازرگانی و مدیر جهادکشاورزی شهرستان سنندج وسایر بازرسان وارد عمل شدند و25 قلم کالای اساسی که در دستورالعمل قرارگاه امنیت غذایی به عنوان استراتژیک قید شده اند را بررسی کردند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان قبل از آغاز به کار اکیپ نظارت و بازرسی بر بازار اظهار داشت:  با توجه به اینکه محصولات کشاورزی در سفره مردم به صورت روزانه مصرف می شود لازم است رصد و پایش نیز به صورت روزانه صورت گیرد.

سپری جدیت در نظارت بر قیمتها را خواستار شد و افزود : شما بازرسین نمایندگان مردمی هستید که از دست برخی گرانفروشان گلایه دارند و موظف به بررسی عادلانه بازار هستید .

وی برخورد مجدانه با گرانفروشان را سرلوحه کار اکیپ عنوان نمود و برخورد قاطع با هرنوع تخلف در قیمت گذاری کالاهای مورد نیاز مردم  را خواستار شد .

در مرحله اول بازدید، چند فروشگاه بزرگ زنجیره ای سطح شهر در نقاط مختلف به جهت بررسی صحت و سقم قیمت درج شده بر روی کالا و قیمت فروش به مشتریان،  مورد بررسی قرار گرفت که جز در چند مورد جزئی تخلفی مشاهده نگردید .

تخم مرغ، مرغ، گروه لبنیات، حبوبات و برنج و روغن از جمله محصولاتی بودند که قیمت فروش آنها تک به تک بررسی شد 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید