Iranian Agriculture News Agency

دیداری صمیمانه به جهت تجلیل از همراهی؛

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان دیداری صمیمانه با سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان

به مناسبت هفته بسیج ، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان دیداری صمیمانه با سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان دیداری صمیمانه با سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، این مراسم با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، و سردار حسینی  فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بر گزار شد.

سپری ریس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ضمن تشکرو تبریک هفته بسیج، امنیت کشور را مدیون فعالیت های همکاران سپاه و بسیج خصوصا در منطقه کردستان که  نقطه صفر مرزیست دانست  و افزود: تلاش شبانه روزی شما عزیزان است که که متعاقب آن خدمتی صادقانه در تمامی زمینه ها را برای دیگر اقشار فراهم می آید.

سپری  افزود : نیروهای نظامی و بسیجی ما مؤمن و با اخلاصند و به عنوان پشتوانه‌ای که هیچ خدشه‌ای در آن راه ندارد، محسوب می‌شوند و تا وقتی که این کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد، به نیروهای بسیج، به انگیزه بسیح به سازماندهی بسیجی و به عشق و ایمان بسیجی احتیاج است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تنظیم بازار کشاورزی بر عهده جهاد کشاورزیست افزود: با همکاران بسیج مستضعفین هماهنگیهایی صورت گرفته و قرار بر این شده با همکاری جهاد کشاورزی نظارت وافری بر بازار عرضه محصولات مختلف داشته و از بالا رفتن قیمت محصولات، بالاتر از نرخ مصوب جلوگیری کرده و بازار  کنترل گردد.

در ادامه سردار حسینی  فرمانده  سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تشکر از حضور جهاد کما فی السابق در تمامی عرصه ها،  بر داشتن روحیه و اقدامات خداپسندانه بسیجی گونه تاکید نمود.

وی ضمن اشاره به فعالیتهای بسیج در زمینه مبارزه با انتقال ویروس کرونا گفت: بسیج  بالغ بر 199 میلیارد تومان را در 15 مرحله رزمایش به این مهم اختصاص داده که کمک های مومنانه مردم بوده است .

وی در پایان آزادی 117 زندانی جررایم غیر عمد را از دیگر اقدامات در هفته جاری عنوان نمود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید