Iranian Agriculture News Agency

بازدید مدیر کل پدافند غیر عامل استان کردستان از سایت سرور این سازمان

پیشداد معاون توسعه مدیریت و منابع ، سایت سرور سازمان را نقطه ثقل هر گونه تهدید احتمالی عنوان نمود و افزود : گامهای مهمی در راستای حفاظت از سایت صورت گرفته که ما را به انجام خدماتی با حفاظت کامل امیدوارتر می کند.

بازدید مدیر کل پدافند غیر عامل استان کردستان از سایت سرور این سازمان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، به مناسبت پاسداشت هفته  پدافند غیر عامل ، مدیر کل سازمان پدافند غیر عامل استان به همراه رییس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از معاونین از سایت سرور سازمان بازدید کرد.

پیشداد معاون توسعه مدیریت و منابع ، سایت سازمان را نقطه ثقل هر گونه تهدید احتمالی عنوان کرد و افزود : گامهای مهمی در راستای حفاظت از سایت صورت گرفته که ما را به انجام خدماتی با حفاظت کامل  امیدوارتر می کند.

وی گزارش مبسوطی از اهم اقدات سازمان در هفته پدافند غیر عامل ارایه داد و افزود: به جهت جلوگیری از هرگونه تهدید که خدمات رسانی سازمان بزرگ جهاد کشاورزی را به مخاطره بیندازد اقدامات مهمی انجام شده که یکی از مهمترین آنها همگامی با سازمان حفظ نباتات وزارت و رصد و پایش کلیه مراکز توزیع سم و آفت کشها بود که خوشبختانه دربازدید میدانی از  105 مرکز مورد بررسی که با حضور نماینده حفظ نباتات استان صورت گرفت هیچگونه مورد تخلفی مبنی بر توزیع خارج از شبکه سم و آفت کش مشاهده نشود .

پیشداد در ادامه به مبحث نظارت بر دروازه های مرزی بانه و مریوان اشاره نمود و افزود جهت جلوگیری از ایجاد هر نوع تهدید زیستی ، مبادی ورودی را موظف به بررسی محموله های گیاهی صادراتی در پست های قرنطینه ای مرزی و انبارها، نموده ایم که  به لحاظ آفات و بیماری های قرنطینه ای ردیابی، پایش و بررسی شوند .

وی از  مانورهای انجام گرفته در سیلوهای استان نام برد و افزود : سیلوهای ذخیره نهاده دامی در سطح استان  بالاخص سیلوی ستاره مریوان ، سیلوی مجتمع زاگرس سقز ، انبارهای 30 هزار تنی جو،کنجاله و سویا و سایر نهاده ها من جمله مکانهایی بودند که اهمیت استراتژیک داشته و مانورهای پدافند در این مکانها برگزار شد.

باختر رئیس اداره آمار، فن آوری اطلاعات و تجهیز شبکه سازمان در ادامه بازدید به مجموعه اقدامات این حوزه در زمینه امنیت شبکه های اتوماسیون اداری و سیستم های اطلاع رسانی سازمان اشاره نمود و افزود : جهت جلوگیری از هرگونه تهدیدات سایبری، اتاق سرور ،تابلوهای تلفن، خدمات مانیتورینگ همه و همه به سیستمهای امنیتی بسیار خوبی  تجهیز شده اند که در برابر  هر نوع تهدیدی محافظت شوند.

وی تصریح کرد: در راستای استقرار پدافند غیرعامل و  مصون‌سازی شبکه از خطرات احتمالی پیش رو،  اقدامات شایانی انجام شده ،  هم چنین به منظور پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی‌ها و  ایجاد حداکثر رضایت‌مندی با بکارگیری   یک دستگاه ژنراتور در سطح سایت سازمان  توانسته ایم با استفاده از امکانات موجود  در صورت بروز مشکل ارتباطی در ابعاد مختلف تداوم ارائه سرویس‌ها و خدمات‌رسانی به مردم را داشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید