Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد:

کردستان یکی از قطب های اصلی تولید گوشت مرغ در کشور

تشدید نظارت‌ها بر قیمت گوشت مرغ در بازار کردستان

فرید سپری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ضمن اشاره به وضعیت مناسب تولید مرغ در استان کردستان، بیان کرد: یکی از اولویت های سازمان جهاد کشاورزی ساماندهی نظام توزیع و عرضه تمامی محصولات در سطح استان کردستان است که در این راستا گوشت مرغ در اولویت قرار دارد.

کردستان یکی از قطب های اصلی تولید گوشت مرغ در کشور

به گزارش خبرنگار ایانا از کردستان، فرید سپری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ضمن اشاره به وضعیت مناسب تولید مرغ در استان کردستان، بیان کرد: یکی از اولویت های سازمان جهاد کشاورزی ساماندهی نظام توزیع و عرضه تمامی محصولات در سطح استان کردستان است که در این راستا گوشت مرغ در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: طی سال جاری یکی دو نوبت در خصوص توزیع مرغ در استان و عرضه به موقع آن مشکلات و کمبودهای در استان کردستان به وجود آمد که سازمان جهاد کشاورزی با همکاری بخش خصوصی اقدامات خوبی را در راستای رفع این مشکلات در دستور کار قرار داده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: یکی از اولویت‌های ما در سازمان استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در تمامی بخش ها است و در این راستا در بخش تولید و عرضه مناسب گوشت مرغ نیز از این ظرفیت به خوبی استفاده می شود.

سپری با اشاره به برگزاری جلسات و نشست های مختلف در سطح استان کردستان برای رفع مشکلات پیرامون نوع عرضه گوشت مرغ، بیان کرد: خوشبختانه به دنبال برگزاری این جلسات خود اتحادیه مرغداران ورود پیدا کرده و بخش زیادی از مشکلات نظام توزیع ما در سراسر استان از جمله شهر سنندج رفع شده است.

وی ضمن اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی و اتحادیه مرغداران، یادآور شد: انتظار داریم که در سایه این تعامل و همکاری ایجاد شده دیگر شاهد تکرار مشکلات در راستای کمبود گوشت مرغ در بازار استان کردستان نباشیم.

تشدید نظارت‌ها بر قیمت گوشت مرغ در بازار کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه ورود بخش خصوصی و حذف افراد واسطه در نظام توزیع مرغ در استان کردستان نتایج دیگری نیز به دنبال دارد، افزود: یکی از دستاوردها و نتایج خوب این امر، جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت هاست و به همین دلیل ما در سازمان جهاد کشاورزی نقش نظارتی خود را در این بخش بیش از گذشته تقویت خواهیم کرد.

 

سپری اظهار کرد: کردستان یکی از قطب های اصلی تولید گوشت مرغ در کشور است و خوشبختانه در حال حاضر نه تنها توانایی تولید کل میزان مورد نیاز برای مصرف در داخل استان را داریم، بلکه بخشی از نیازهای سایر استان‌های اطراف را نیز تامین می کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید