Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی؛

افتتاح 9طرح بخش کشاورزی شهرستان دهگلان با حضور معاون استاندار کردستان

امروز 25 خرداد1400در هفته جهاد کشاورزی، تعداد 9طرح در زیر بخش های صنایع تبدیلی و تکمیلی ، تولیدات دامی و آب خاک به مبلغ سرمایه‌گذاری 175300 میلیون ریال در شهرستان دهگلان افتتاح شد.

افتتاح 9طرح بخش کشاورزی شهرستان دهگلان با حضور معاون استاندار کردستان

به گزارش خبرنگار ایانا از کردستان، امروز 25 خرداد1400در هفته جهاد کشاورزی،  تعداد 9طرح در زیر بخش‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی ، تولیدات دامی و آب خاک به مبلغ سرمایه‌گذاری 175300 میلیون ریال  در شهرستان دهگلان افتتاح شد.

در افتتاح این پروژه ها، جعفری معاون استاندار ، سپری ریاست سازمان جهاد کشاورزی ، فرماندار شهرستان دهگلان ، احمدی مدیر جهاد کشاورزی دهگلان و دیگر روسای ادارات دولتی و غیر دولتی حضور داشتند.

این پروژه ها شامل  طرحهای سردخانه  بالای صفر 1500تنی و 1000تنی  در روستهای توربه ریز و طهماسبقلی، طرح پرورش250 راسی گوسفند داشتی در روستای کاکوی سفلی و طرحهای آبیاری تحت فشار و کم فشار و انتقال آب  در حوزه بلبان آباد و تجهیز و نوسازی ناوگان ماشین آلات کشاورزی بود که به بهره برداری رسیدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان طی این افتتاح اظهار کرد: میزان اشتغال این طرحها 21نفر خواهد بود و همچنین کل سرمایه‌گذاری در این پروژه ها 175300میلیون ریال است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید